Annons:
Etikettdjurskyddsfrågor
Läst 923 ggr
Lena
2014-04-30 10:17

Död katt i Kattbur funnen! Lysekil.

I Lysekil hittade en man en kattbur med en död katt i. Buren stod i ett skogsparti. Läs mera i Bohuslänningens artikel.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
Magi-cat
2014-04-30 10:23
#1

Fy så hemskt! 😢


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Lena
2014-04-30 12:48
#2

Ja man blir helt knäckt!😭 Och samtidigt som lite mordlysten! 😈

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Magi-cat
2014-04-30 13:35
#3

💣😈


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Katthemsmatten
2014-04-30 15:25
#4

Och som väntat tar polisen den enkla utvägen att anta att katten var död när den ställdes ut i skogen. IDIOTER!! Med tanke på de skador som finns i buren så är det inte en allt för vågad gissning att den arma katten ställts ut för att dö. För vem tror att man hittar en dumpad katt tillräckligt snabbt i en skog? Jag blir så……….😈

Medarbetare Hittekatter iFokus

Lena
2014-04-30 18:37
#5

#4 Ja man blir så trött……

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

KattkoloninBotkyrka
2014-05-01 10:05
#6

Stackars katt!!!! ❤️😭 Vilket horribelt sätt att dö på… hoppas KARMA gör ett trevligt besök hos den äckliga ägaren!!! 😈💣

~~Hemlösa Katter i Nöd~~
www.facebook.com/Kattkolonin.Botkyrka

Annons:
Marr
2014-05-01 11:25
#7

Herregud jag orkar inte!Storgråter

Ja nog ser man om skadorna kommer inifrån buren…det är nog tyvärr så att kissen "råkat" lämnas där levande…men "man" inte vågar uppröra för mycket i artikeln. Får den känslan.Gråter

Önskar dock att buren lämnats där för att en grav skulle grävas, till den då redan döda katten. Men att själva begravningen aldrig blev slutförd av någon anledning…helst då om djurägaren drabbats av sorgförlamning eller nåt sånt…Lilla kisse vila i frid…Hjärta

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: