Annons:
Etikettsajten-medlemmarna
Läst 2862 ggr
Lena
2014-03-14 19:13

Är du facebook användare?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har du facebook konto?

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
Anders 50
2014-03-14 19:14
#1

Ja!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Gasoline
2014-03-14 19:19
#2

Har konto, men är inloggad så sparsamt som möjligt 🙂

Lena
2014-03-14 19:26
#3

Sedan en tid tillbaka finns Hittekatter iFokus även på facebook. 

Vi har en sida som heter Hittekatter i Sverige.

och två grupper

Kattgruppen

Hittekattsgruppen

Just nu har vi även ett evenemang på facebook:

Följ den livsviktiga namninsamlingen!

Välkomna dit! 

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Stallmima
2014-03-14 19:52
#4

Har fb men använder sällan nu. Det går i vågor

Lena
2014-03-15 10:48
#5

Jag använder mitt mest för det här med Hittekatter - att hålla koll och ingång våra grupper och sidan. Det är ett sätt att nu åt snabbt och brett med olika viktiga frågor. Vi har fått en sprudlande aktivitet i våra grupper där.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Katthemsmatten
2014-03-16 10:50
#6

Har inget fb-konto och har inget intresse av att skaffa det heller. Glädjer mig att det är full fart på Hittekatter. Hoppas att även icke initierade hittar dit.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Annons:
Lena
2014-03-17 18:41
#7

#6 Ja vi hoppas genom Kattgruppen få kontakt även med dem som inte är så invigda i hemlösa katter. Har sett att många går med i båda grupperna.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Maria29
2014-03-17 20:06
#8

Klart att jag har fb och t.om en egen sida för min gård och efter ha tagit stallkatter från en förening så delade jag deras hemsida på min hemsida. :)

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

polgara
2014-03-18 10:53
#9

jag är fb ;-) alltid inloggad på så fort jag får en minut över sitter jag där

Lena
2014-03-18 18:08
#10

#9 Det är du nog inte ensam om att vara! 😉

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
2014-03-20 18:23
#11

Puttar upp för flera synpunkter om detta! :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
2014-03-21 10:06
#12

Yes! Har länge haft facebook, och naturligtvis figurerar mina katter där:-) Sen blir det heller inte mindre av den varan sen jag skaffade min smartphone…tyvärr är det lätt beroendeframkallande..men det är ett alldeles utmärkt sätt att nå ut till folk gällande hemlösa katter. Där är också lämpligt juh, att informera om att det visst går att få skygga katter mer eller mindre tama!

Lena
2014-03-22 11:15
#13

Ja det är lätt att man hänger där för mycket.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
Lena
2014-03-27 20:10
#14

Just nu är det mer fart på Facebook än här tror jag bestämt.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

jnielsen
2014-03-28 06:06
#15

Jag är mycket inne på kattgruppen på fb, pch kkstter i fokus här på i fokus.. De har ju blivit lite allmnna kattsidor där man kan lägga upp en bild eller ställa en fråga.

Lena
2014-03-30 11:48
#16

Ja Kattgruppen är för alla kattälskare. Hittekattsgruppen lite mer som Hittekatter iFokus

Kattgruppen startade jag redan 2004 fast på MSNgrupper som fanns då. När dessa grupper upphörde höll vi till på NING ett tag. Sedan några år tillbaka flyttade vi in på Facebook.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
2014-04-05 18:17
#17

Det har ökat så det knakar med antalet medlemmar i Kattgruppen som nu har 1570 medlemmar. Hittekattsgruppen har 815 och Hittekatter i Sverige 1668 gillare.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
2014-04-09 19:22
#18

Kattgruppen växer så det knakar om det. 1856 medlemmar just nu!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
2014-04-13 12:46
#19

Nur har vi fått hela 2305 medlemmar i Kattgruppen. Helt enormt vad gruppen växer just nu. 

Hittekattsgruppen växer också. Där är det 915 medlemmar nu.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[[eskils_]]
2014-04-13 12:53
#20

Kul att kattintresset är så stort!

Själv tycker jag att facebook-sajterna är röriga, svårt att orientera sig och hitta det man söker. Trådarna byter plats och man måste bläddra igenom en massa mindre intressanta trådar innan man hittar något.

Det är redigare här i iFokus, med rubrikerna till vänster.

Annons:
Lena
2014-04-13 13:18
#21

#20 Grupperna är bättre än sidorna. En grupp fungerar ungefär lika dant som ett vanligt forum. Dock utan rubrikindelningar och sådan finesser.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
2014-04-17 18:58
#22

3100 medlemmar i Kattgruppen nu! I Hittekattsgruppen är det snart 1000 medlemmar.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Upp till toppen
Annons: