Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Ny kategori 000. Vanliga frågor - FAQ - ej för diskussion! 001. Kattambassadörer TNR/Skygga Katter 02. Hittekatter i Fokus 03. Hittekatter i media 04. Katthem, jour- & stödhem, föreningar 05. Kattens status 06. Kastrering, ID-märking, Vaccination 07. Djurskyddsfrågor 08. Bilder & Filmklipp 09. Goda ideér, råd och tips! 10. Huskatten 11. Kattsjukdomar & problem 12. Kattmats relaterat 13. Kattprat i allmänhet 14. Katter söker hem! / Katter sökes! 15. Bortsprungna/upphittade katter 16. Transporthjälp önskas/erbjudes 17. Solskens- och molnhistorier 18. Evenemang på Katthemmen/ Kampanjer 19. Insamlingar, Auktioner 20. Dagens Ros & Ris! 21. Till minnet av 22. OT Utanför ämnet 23. Utsatta djur av annat slag 24. Annonsdiskussioner 25. Information om Forumet & oss Medlemmar Ny kategori
10. Huskatten

Hon kokade kattunge i micro

2014-02-25 13:39 #0 av: Litenmentuff

Blir ständigt påmind om varför jag hatar mänskligheten.

http://www.expressen.se/nyheter/dodade-sin-kattunge---kokade-den-i-micron/

Anmäl
2014-02-25 14:09 #1 av: Cazzos

Fy f*n!! Jag kan inte tänka mig hur otroligt SMÄRTSAMT det måste varit för katten!

Åh, stackars katt!! Storgråter

Anmäl
2014-02-25 14:19 #2 av: Katthemsmatten

Fy f.......!!! Att hon vårdats för psykisk ohälsa flera gånger är väl definitivt grund för att hon ska få djurförbud tycker jag. Inte ett skäl till förmildrande omständigheter. Tur att fallet uppmärksammades.

R.I.P. Mowgli

Anmäl
2014-02-25 18:52 #3 av: Lena

Finner inga ord! Hoppas människan blir insydd och får livslångt djurförbud. Inga spärrar alls tydligen. Vad kan inte en sådan människospillra göra även emot människor...

//Lena - sajtvärd Katter iFokus & medarbetare Hittekatter iFokus 

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Anmäl
2014-02-25 23:19 #4 av: gmyra

...

Ångrar att jag klickade på den länken.

Hur...nä äh.. fy ÅH BAJSKÄRRING

Snart måste vi stänga ute folk istället för att stänga in dem. Det finns för många.

Nä, inga förmildrande omständigheter. Psykisk ohälsa...fysisk fel i hjärnan kanske.

vet inte ens om man ska bli förvånad över att nån gör så, med tanke på hur många fruktansvärda saker folk redan gjort.

stackars katt.

Anmäl
2014-02-27 10:55 #5 av: Whippetgerbilen

Så hemskt!! Vilken j*vla IDIOT!!!! Stackars lilla kattunge!!:,((((

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.