Annons:
Etikettbilder-filmklipp
Läst 1464 ggr
Heidi
2014-02-05 20:00

Viktigt budskap !

Hej alla kattälskare !

Jag hoppas det är okej att dela denna videon här. Det är en video med katten Nikki Sixx som berättar sin historia. Filmen är i samarbete med Södertälje Katthem där Nikki bodde innan han adopterades av min syster. Dela gärna vidare för att dela Nikkis budskap: Överge aldrig din katt för den klarar sig inte själv!

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Annons:
Katthemsmatten
2014-02-06 12:09
#1

Det är ett mycket viktigt budskap, vilket alla här inne vet. Lägg gärna upp filmen på t ex Katter, Huskatter, Djurskydd, Kattpolisen iFokus samt alla iFokus sajter som handlar om raskatter. Sedan finns det säkert en hel massa andra kattforum där filmen skulle göra oerhört stor nytta. Någon här som kan tipsa om lämpliga sajter?

Medarbetare Hittekatter iFokus

Lena
2014-02-07 07:04
#2

Facebook är ingen dum kanal. Det finns många facebooksidor varav vi själva har en sida och två grupper. 

Tack för att du delar med dig av detta budsskap!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Heidi
2014-02-10 23:51
#3

#1 Jo så klart jag vet att ni är här inne har koll på 😘Men tänkte ni kunde hjälpa mig att dela tex på era facebooksidor om ni vill. Jag ska lägga upp den på katter i fokus.

#2

Ja facebook är toppen att sprida på, tänkte ni kanske ville hjälpa mig med att dela den? Delar på hittekatters facebook sida om jag hittar till den och grupperna. Vad ska jag söka på?

Tack själva för ni gör ett sånt arbete för katterna 🙂

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Lena
2014-02-20 23:18
#4

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Upp till toppen
Annons: