Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Ny kategori 000. Vanliga frågor - FAQ - ej för diskussion! 001. Kattambassadörer TNR/Skygga Katter 02. Hittekatter i Fokus 03. Hittekatter i media 04. Katthem, jour- & stödhem, föreningar 05. Kattens status 06. Kastrering, ID-märking, Vaccination 07. Djurskyddsfrågor 08. Bilder & Filmklipp 09. Goda ideér, råd och tips! 10. Huskatten 11. Kattsjukdomar & problem 12. Kattmats relaterat 13. Kattprat i allmänhet 14. Katter söker hem! / Katter sökes! 15. Bortsprungna/upphittade katter 16. Transporthjälp önskas/erbjudes 17. Solskens- och molnhistorier 18. Evenemang på Katthemmen/ Kampanjer 19. Insamlingar, Auktioner 20. Dagens Ros & Ris! 21. Till minnet av 22. OT Utanför ämnet 23. Utsatta djur av annat slag 24. Annonsdiskussioner 25. Information om Forumet & oss Medlemmar Ny kategori
05. Kattens status

Hjälp till att stoppa dödandet av hemlösa katter

2013-12-30 21:07 #0 av: Katthemsmatten

Hej!

Det här är en länk till den amerikanska siten 'Greater Good' s appell för att stoppa dödandet av hemlösa katter. Det är min förhoppning att du vill hjälpa även dessa katter med din signatur, precis som du har hjälpt till för att förmå de svenska länsstyrelserna att sluta upp med att avliva katter i Sverige med hjälp av våra skattemedel. Här är en länk till namninsamlingen för de nordamerikanska hemlösingarnaL: 

Till Namninsamlingen!

Om du mot förmodan inte redan signerat listan 'Stoppa Avlivning av Hemlösa Katter med mina skattepengar' så finns tråden här till vänster. Skriv på!!

Anmäl
2013-12-31 11:47 #1 av: Lena

#0 Ändrade på länken då den inte fungerade. 

Jag har naturligtvis skrivet under! Viktigt att ge sitt stöd för samma sak i resten av världen som vi kämpar för här! 

//Lena - sajtvärd Katter iFokus & medarbetare Hittekatter iFokus 

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Anmäl
2014-01-01 20:36 #2 av: Katthemsmatten

Tack Lena. Hoppas ni är många som genom er signatur vill hjälpa även de amerikanska hemlösingarna. Det är inte mindre synd om dem än om de som lever i vår närhet.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.