Annons:
Etikettsajten-medlemmarna
Läst 2684 ggr
Lena
9/21/13, 9:00 PM

Hur länge varit medlem på Hittekatter iFokus?

Hur länge har du varit medlem/besökare på Hittekatter iFokus

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
catfoot
9/21/13, 9:29 PM
#1

2006 om jag minns rätt

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Katthemsmatten
9/22/13, 1:54 PM
#2

Var tvungen att gå in på mina inställningar för att se efter: 2010-01-10.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Rödis
9/22/13, 4:22 PM
#3

Tror jag var inne här o kollade runt sommaren 2012 men förstod mig inte på upplägget så bra så det tog till feb 2013 innan jag "knäckte Koden" och blev medlem.

Alexej
9/23/13, 8:16 AM
#4

Januari 2007.

Hade just skaffad mig min första dator och jobbade då för DV Skara. Var och handlade och såg löpsedlarna: **DV Göteborg gasar ihjäl katter
**Blev total chockad och googlade när jag kom hem. Då var det Göteborgs Katthjälpen som hade fått tidningar att skriva om att DV Göteborg gasade ihjäl tusentals inlämnade katter med illegal gas i en hemsnickrad gaslåda.

På den tiden var iFokus en mysig liten sida med bara en hundsida och 2 kattsidor (Katter och Hittekatter). Man hann tittar in hos andra och allting var allmänt trevligt. Sedan exploderade iFokus och en massa nya sidor kom till.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

KattkoloninBotkyrka
9/23/13, 12:51 PM
#5

Medlem sedan 2011-11-12 🌺

~~Hemlösa Katter i Nöd~~
www.facebook.com/Kattkolonin.Botkyrka

Lena
9/24/13, 8:25 PM
#6

Tack alla som svarar! Tycker det är intressant att se lite hur det förhåller sig.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
Lena
9/27/13, 7:00 PM
#7

Puttar upp för flera svar!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

carlas
9/28/13, 12:19 AM
#8

#4 VA!?! En hund- och två kattsidor, varav en om hittekatter, år 2007. Inget annat. Så spännande. Var det samma "ägare" till iFokus då? OK, hör väl inte hit. Men det är ju fantastiskt att hittekatter så tidigt ute :) - el sorgligt, vad man nu ska säga; hur som behövs ni/vi.

(Är själv medlem sedan 1-2 år tillbaka.)

Alexej
9/28/13, 8:47 AM
#9

Ja, det var samma killgäng då som startade iFokus.

Vet inte om det blir rätt men jag tror att då fanns: Hemmet, Relationer, Övernaturligt, Politik, Proveniens, Hittekatter, Hundar, Iller, Katter, Kanin?, Marsvin?, Mus, Ridsport, Sorg, Svensk natur, Trädgård och kanske några till.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
9/28/13, 10:26 AM
#10

Det fanns ca 50 sajter när jag startade Hittekatter. Det var juli 2006.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
9/28/13, 2:43 PM
#11

Det fanns väl inte 50 sajter? Vilka då? För då hann jag titta in lite överallt.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
9/28/13, 5:16 PM
#12

#11 Kommer inte ihåg vilka det var, bara att det var ca 50 sajter då. Häst, Iller, Katter, Hamster, Matlust, Hemmet, Trädgård, Foto, Film, Kolhydrater, Svensk Natur, Glamour är några som jag kommer ihåg såhär på rak arm.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Lena
11/10/13, 11:44 PM
#15

Puttar upp för att flera ska kunna svara!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

anebit
11/12/13, 2:56 PM
#16

Någon gång januari/februari 2007

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Lena
11/16/13, 4:15 PM
#17

#16 Ja du har ju varit med nästan sedan starten som det känns! :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

emjon
11/16/13, 5:45 PM
#18

Har varit med sedan dec. 2006🙂

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Lena
2/2/14, 11:41 AM
#19

Puttar upp för flera svar!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Upp till toppen
Annons: