Annons:
Etikettsajten
Läst 988 ggr
[Mustangcab]
2013-07-26 07:47

Artikel om Naquita

En stor artikel, ett helt uppslag, är det i vår lokala tidning, Blekinge Läns Tidning, idag om Naqita här på katter i forum. Det står om hennes Ronnebys hittekatter. Dessvärre så går det inte att länka till tidningen då man måste prenumerera. Jag ska ringa och höra vid 8 om de inte kan göra det materialet officiellt.

P.S Talade just med artikelförfatteren och hon lovade att Naquita ska få artikeln och lägga ut på sin hemsida så håll koll där.

Annons:
Katthemsmatten
2013-07-26 20:27
#1

Kul! Ronnebys Hittekatter är värda all uppmärksamhet de kan få.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Alexej
2013-07-27 08:33
#2

Super! Grattis Emma!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
2013-07-27 10:05
#3

Så bra att Ronneby Hittekatter uppmärksammas i denna artikel! Det är Emma värd många gånger om för sitt fina arbete!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[ollesbodega]
2013-07-27 22:36
#4

Min mor som är uppvuxen i Ängelholm, Stärnö o Mörrum var glad att få läsa om ert fina arbete i BLT nära hennes barndomsmiljö. http://ronnebyshittekatter.se/wp-content/uploads/2013/07/Ronnebys_hittekatter1.pdf Hon o jag önskar er all lycka framåt! Tassar

Alexej
2013-07-28 08:21
#5

Här har vi ju artikeln. 14 kattlådor två gånger om dagen…Fina bilder finns också.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
2013-07-28 09:56
#6

Trevlig artikel! Bra när fin verksamhet likt Ronneby Hittekatter får positiv publicitet. ❤️

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
Sidentass
2013-07-28 14:22
#7

Vilken fin artikel! Toppen när hennes fina arbete får publicitet!🙂

Upp till toppen
Annons: