Annons:
Etikettkattprat
Läst 1449 ggr
Djura
2013-07-25 00:31

Hjälp för katterna i Värnamo

Jag och min familj ska åka upp till stugan som ligger i dalarna i Sälen på semester. Vi kör över Vansbro då så jag kan hjälpa er med detta. Vi bor utanför Ljungby (Norr om)  och vi har ca 3 mil till Värnamo. Vi åker ganska snart upp ditt. Jag själv har bott i Värnamo ett antal år där. Så jag vet vad kiosken ligger hän. Håller med er att katterna behöver komma där i från så fort som möjligt. Jag kan tar hand om dom tills vi åker upp till stugan som ligger i Sälen, Vi bruka alltid åka över Vansbro. Jag kan komma till Värnamo och hjälpa till för jag vill rädda kattfamiljen. Ev så kan dom bor hos oss. Vi bor på landet med egen mark och skog. Så här är det fridfullt. För mig tar det ca en halvtimme att köra ditt upp. Jag har all tid i värden. Hoppas verkligen att ni hör av er nu. PM:a mig. Snälla.

Annons:
Katthemsmatten
2013-07-26 20:32
#1

Jag har tagit mig friheten att ändra litet i rubriken så det framgår att här erbjuds hjälp för kattfamiljen vid korvkiosken i Värnamo. Föreslår att denna TS kontaktar TS av tråden för dessa katter via PM snarast möjligt.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Lena
2013-07-27 10:14
#2

Det låter ju bra om du kan hjälpa till! Det mest effektiva är som #1 skriver att ta kontakt med TS av Värnamokatterna. 

Nu verkar det lite bråttom med kontakterna då TS av det nödropet åker bort på semester på söndag. Länk till tråden!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Upp till toppen
Annons: