Annons:
Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 581 ggr
teodora.didova
2013-05-15 09:59

ett hem till en söt kattös sökes

Kan någon erbjuda min älskade Tassa ett nytt kärleksfullt hem? Tyvärr har vi fått allergi i familjen och kan inte ha henne kvar.

Tassa är en steriliserad honkatt som fyller 7 år den 6 juni. Tassa har levt som balkongkatt fram till för två år sedan då hon fick gå ut på gården. Hon vill ha möjligheten att vara ute något, minst på en balkong. Men Tassa håller sig alltid nära, springer inga långa rundor eller försvinner. Hon är tatuerad i örat och anmäld till register. Jag har ägarbytepapper så att hon kan skrivas över på dig.

Tassa har aldrig varit sjuk. Hon äter torrfoder. Dricker mycket vatten, gärna ur vattenkranen. Som den typiska honkatt hon är så håller hon på sin integritet. Tassa är sällskaplig men lägger sig inte i knät. Men sover mycket gärna i samma säng, i fotänden. Hon vill vara i närheten. Tassa uppskattar att bli kammad, då kurrar hon och åmar sig och vill gärna äta samtidigt.

Tassa tar med sig sin låda, transportbur, sele och kam. Finns även några avmaskningstabletter kvar.

Jag och min dotter har haft många fina stunder med Tassa och önskar att hon kan få fortsätta att ha det bra hos en ny familj.

 ring 0735-080773, Ingela Palm

Annons:
Josefa
2013-05-15 10:35
#1

Som sagt det är hemlösa katter vi hjälper att hitta hem på denna sidan.

Katthemsmatten
2013-05-15 19:03
#2

Hittekatter iFokus är ett forum för hemlösa katter och det är inte tillåtet att söka hem till redan ägda katter. Annonsera på de övriga kattsajterna på iFokus istället.

Jag låser härmed tråden för kommentarer.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: