Annons:
Etikettsajten
Läst 701 ggr
annebeate
4/12/13, 10:08 PM

Kämpa för protestlistan!

Varför finns inget intresse för protestlistan längre? Vi har chansen att propagera för listan som är  så viktig men intresset verkar just nu vara noll här på forumet. Dåligt tycker jag. Finns det verkligen inte mera kämparanda bland oss kattvänner? Om inte ser framtiden mörk ut för alla våra värnlösa katter! hhttp://www.skrivunder.com/sluta_avliva_katter_med_mina_skattepengar

Annons:
carlas
4/12/13, 11:50 PM
#1

Icke då annebeate 😉 Här kämpas på!

Det är utanför denna sajt som propagerandet måste fortgå och tillta. Och så är det ju himla bra att fortsätta peppa varandra med detta här inne också. 🌺

Slött på katter.nu t ex. Det är en riktigt stor sajt, full av kattägare. Borde vara möjligt att argumentera mera där (är själv bannad) för kan man älska sina raskatter borde det vara möjligt att se att även hemlösa vilsna och tillfälligtvis tilltufsade (hus)katter kan ha rätt till ett gott liv. Inte bara "rätten" att bli avlivade via länsstyrelser och kommunjägare.

Du har så rätt, kämparanda bland kattvänner behövs! Finns inga andra som kan tala för katterna. 💔❤️

annebeate
4/13/13, 10:54 AM
#2

#1 Carlas jag vet att du legat i för protestlistan❤️ men nu måste vi alla göra en insats. Endast en har skrivit på protestlistan sedan midnatt när jag var inne och kollade precis och aktiviteten oroande dålig överhuvudtaget den sista tiden. 

Ska vi nå ut med protestlistan så den ska få någon tyngd måste vi få in betydligt fler namnunderskrifter och nu se till att aktiviteten ökar. Tänk så många kattälskare det finns i vårt land och det gäller för oss alla här på forumet att efter bästa  förmåga propagera för listan och vara inne och pusha på olika kattsajter. Inte tar det mycket tid och kan ge tillbaka så mycket.

Så nu alla forumvänner gör vi en kraftansträngning och försöker få fart på aktiviteten när det gäller protestlistan.Vi får inte missa detta gyllene  tillfälle att med kraft stå upp för alla våra värnlösa katter! ❤️

annebeate
4/13/13, 9:19 PM
#3

Tyvärr noll intresse på detta forum bortsett från Lena och några stycken till. Inte konstigt att det bara blivit 4 namnunderskrifter hitintills idag. Inte mycket hopp för protestlistan!😕

Lena
4/16/13, 5:46 PM
#4

Fast nu har det varit full fart det sista dygnet. Vi är nu uppe i 5243 namn! Det går lite upp och ned - så är det med alla namninsamlingar. 

Det är bara att fortsätta aktualisera den med jämna mellanrum och be föreningar och privatpersoner om hjälp. Det ger resultat!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

annebeate
4/16/13, 7:13 PM
#5

Lena, din senaste drive gav verkligen resultat. Hoppas det inspirerar många andra att också engagera sig i protestlistan.🙂❤️

Maria P.
4/22/13, 12:24 PM
#6

Puttar upp.

Annons:
Upp till toppen
Annons: