Annons:
Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 1159 ggr
Briegel
2013-02-27 21:16

Staffanstorp - Gustav saknas!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har sedan tidigare annonser på kattpolisen iFokus och healing iFokus med hopp om att någon sett vår Gustav eller kan säga något om var han befinner sig och om han lever. Nu fann jag även denna sida och lägger upp info om Gustav även här. 

Gustav är en 2,5 år gammal kastrerad brittisk korthår som försvann från Borggårdsområdet i Staffanstorp onsdag kväll den 28 november. Gustav hör egentligen hemma i Malmö, och vid det här laget kan han säkert vara utanför Staffanstorp. Han är ljusgul/röd-randig med en ljusare haka/hals. Har har chip men bar inte halsband. Vi saknar Gustav enormt mycket och hoppas fortfarande innerligt att han ska komma tillbaka till oss. Vi tar tacksamt emot alla tips.

Annons:
Gatukorsning
2013-02-27 21:41
#1

Kanske även på katterifokus kan vara en idé?

Finns Gustav med på fb någonstans?

Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!

[sakring2]
2013-02-27 21:51
#2

Har ni polisanmält det hela?

Katthemsmatten
2013-02-28 10:17
#3

Här är en länk med många goda tips på vad man ska göra när katten försvinner.  http://katter.ifokus.se/articles/4d7148f8b9cb46223305d526-nar-din-katt-ar-bortsprungen  Följ dem så ökar möjligheten att få hem Gustav. Jag har tagit mig friheten att lägga till var han försvann i rubriken för att människor i rätt område ska uppmärskamma ditt inlägg.

Som andra skrivit: lägg upp på Katter iFokus och Kattpolisen iFokus. Dela på fb och andra sociala media och sök fram fler kattrelaterade sidor. Försök få annonsera på djurhemmens hemsidor om det är möjligt och meddela dem även att Gustav är efterlyst.

Håller tummarna för att ert idoga arbete ska få honom att återvända. Men, det kräver mycket och ihärdigt jobb från hans ägare.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Upp till toppen
Annons: