Annons:
Etikettkattprat
Läst 1056 ggr
Roslyn
1/14/13, 12:12 AM

Julgransplundring a`la kattflickan Sammet

Lilla Sammet gillade polkagrisarna =) http://www.youtube.com/user/missesidan?feature=watch

Annons:
Roslyn
1/14/13, 12:15 AM
#1

Och ja lilla Sammet söker ett hem Kyss

Ett hem där man är garanterad julgranar varje jul och slipper sina jobbiga bröder.

joheck
1/14/13, 12:17 AM
#2

Helt underbart söt <3

Tessen
1/14/13, 12:29 AM
#3

Otroligt söt liten kattflicka! Charmigt med lite udda beteenden, som att vilja äta polkagrisar till exempel. Det kommer nog inte bli svårt att hitta ett hem till den söta lilla tjejen! <3

/T

Roslyn
1/14/13, 12:34 AM
#4

Lilla tjejen är ju fortfarande inte helt tam och klappbar, men äter skinka ur handen och vill vara med. Så lite krux att hitta rätt familj ändå.

Katthemsmatten
1/14/13, 9:44 AM
#5

Sötare än socker är hon, lilla Sammet. Just det i kombination med att hon inte är fullt tam gör ju att man måste vara otroligt noga när det kommer intressenter. Alla förstår inte att det inte är en kattunge enligt 'formulär 1A' utan en som kommer att kräva en hel del arbete för att få trygg och harmonisk. Men det tror jag du kommer att lösa Roslyn.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Gullimat
1/14/13, 2:37 PM
#6

Vilken lite sammetsflicka så sötKyssTycker om polkagrisar, iallafall att leka med, hon äter väl inte dem?

Annons:
Tessen
1/14/13, 3:36 PM
#7

Jag såg precis lilla flickans annons på blocket. Hon är verkligen otroligt söt och det är lockande, men känns samtidigt alldeles för tidigt att ta hem en ny liten pälskling.
Så jag önskar Sammet all lycka i att hitta egna människor!

/T

Roslyn
1/14/13, 10:07 PM
#8

#5

Jo det är svårt att hitta rätt hem. Sammet har haft massor av intressenter. Vi har inte bråttom. Det har alltid gått bra hittlls peppar peppar….

#6

Nä hon bet bara lite i dem= )

#7

http://www.blocket.se/vi/44802240.htm

Ja här är annonsen. Tack för lyckönskningen.

Katthemsmatten
1/15/13, 9:50 AM
#9

#8 Det positiva i att det tar tid är ändå att du hinner habituera henne litet, så hon kan bli tryggare.

Medarbetare Hittekatter iFokus

[PysselMatten]
1/15/13, 4:34 PM
#10

Vilken härlig video, och vilket fin namn på katten…. Kyss

Upp till toppen
Annons: