Annons:
Etikettkattprat
Läst 2258 ggr
lillmymlan
12/22/12, 7:13 PM

God Jul

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill också tacka alla gåvorgivare under det gågna året! Kyss

Kram Östgötakatterna och Co

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Annons:
Sidentass
12/22/12, 7:57 PM
#1

Men vilken vacker julhälsning…

Må du nu också få en riktigt go helg, katternas allra bästa vän!

MSH
12/23/12, 10:22 AM
#2

God Jul! Vilken fin katt!

Isatis
12/23/12, 11:03 AM
#3

God Jul! Så klok och tankfull kissen ser ut.

KattkoloninBotkyrka
12/23/12, 12:43 PM
#4

Vilken skönhet!! <3 God jul till er också

~~Hemlösa Katter i Nöd~~
www.facebook.com/Kattkolonin.Botkyrka

emjon
12/23/12, 12:44 PM
#5

God Jul önskar vi Er också så fint kort på MammisenGlad.

Tack för allt ni gör för alla hittekatterna och särskilt en av våra skickar en  speciell nospuss till sin egen katträddareKyss.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Gullimat
12/23/12, 6:44 PM
#6

God Jul till dig Lillmymlan och alla dina pälsklingar du räddat från hemlösheten. Beundrar verkligen ditt arbete som jag sagt många gånger och hoppas vi kan träffas någon gång. Från mig, Aska, Klicka, Tiger, och min hund Cutha

Annons:
lillmymlan
12/23/12, 11:03 PM
#7

Gullimat, vi måste helt enkelt ses nån gång… det vore väl själva den om vi inte skulle kunna ses IRL också.

Ni vet ju vad jag tycker… att alla som gör något, gör massor mer än ingenting alls för de hemlösa missarna, vi gör så gott vi förmår Flört

Kram på er alla från henne som ska slå in julklappar till missarna i badrummet, för där är ingen misse just nu :) så där kan jag göra små små paket till raringarna till morgondagen :)

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

carlas
12/24/12, 2:03 AM
#8

Åh så fin hälsning. God Jul till Dig och Missarna också, och tack för allt du gör Lillmymlan!

Josefa
12/24/12, 8:54 AM
#9

JätteGod Jul till dig och alla småmisar också.

Lena
12/24/12, 10:28 AM
#10

God Jul till dig och dina katter Lillmymlan! En sann eldsjäl som gjort så mycket gott för många frusna själar därute!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

lillmymlan
12/24/12, 10:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Ikväll åker vi till Linköping en sväng och spanar och matar, måste se om det kanske finns någon misse som vill ha skinka, för den är inköpt endast för de som behöver den allra mest!

Jag har fått en jättefin julklapp, Jessika har bestämt att Mymlas 3 bebbar också får stanna permanent, så ljuvligt att de får egna hem och härligt att de får stanna kvar hos dem som varit stödhem åt dem!

Hurra för stödhem och hurra för permanenta hem!

Tack Jessika, Emjon och Maggan som tagit hand om missar från oss Kyss

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

[eskils]
12/24/12, 11:37 AM
#12

God Jul lillmymlan och alla kissarna!

destiny
12/24/12, 11:42 AM
#13

God Jul lillmymlan och alla skyddslingarna. Kyss

Annons:
[Zlarviig]
12/24/12, 12:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

God jul, Önskar jag och kissarna! (Och vovven) Skrattande

Slänger in en dåligt gjord bild på stora Lillen Kyss

Lena
12/24/12, 11:53 PM
#15

Vilken fin julklapp att Mymlans bebbar får stanna i jourhemmet!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

kattassen
12/25/12, 8:48 AM
#16

GOD JUL på alla Östgötakissar också!

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

 

Katthemsmatten
12/26/12, 11:13 AM
#17

#11 Vilken underbar julklapp! Önskar att många, många fler katter skulle få ett eget för-alltid-hem i julklapp.

God fortsättning!

Medarbetare Hittekatter iFokus

lillmymlan
12/30/12, 8:37 PM
#18

Ja, tänk att 4 fick permanent hem i samma hem där de varit i stödhem, likaså med Toppe-loppe som fick stanna för alltid hos Emjon!

Jaaa…. jag älskar sådana här julklappar… jag blir alldeles hjärtnupen faktiskt…. HURRA!!!!

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Katthemsmatten
12/30/12, 8:42 PM
#19

Ni har jobbat hårt hela året som 'Tomtenissar' och har verkligen förtjänat det här. Är så glad för varje katt, oavsett var den bott, som fått ett nytt hem under året. Nu hoppas jag att vi alla kommer att lyckas med att fånga in och omplacera ännu fler under år 2013. Och att vi lyckas få gehör för att TNR är ett mycket bra alternativ både för dem som inte trivs inne och som mellanstation medan man söker permanenta hem. Hur som helst önskar jag att fler förstår att TNR är det enda sättet att på sikt minska eller helt avsluta problemet med hemlösa katter. Tillsammans med en strikt lagstiftning om kastrering och id-märkning/registrering.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Upp till toppen
Annons: