Annons:
Etikettkatthemsevenemang
Läst 2346 ggr
johnnys girl
2012-12-17 23:22

Vem blir årets Misse Nisse?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På Stockholms Katthems hemsida pågår just nu en omröstning om vem som ska bli Tomtens egen Misse-Nisse i år.

Ska det bli pantermissen Boost, stilige Aston, busige Sheldon eller mysgubben Yugo?

Rösta på din favorit via sms och var med i utlottningen av halsbandet Hemlösingen eller katthemskalendern för 2013.

http://www.katthemmet.nu/aktuellt/aktiviteter/2012/12/14/rosta-pa-arets-marskatt.aspx

PÅ bilden syns Yugo, en av de tävlande:

Fotot är taget av Ingrid Schullström

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

 

Annons:
Kattsthlm
2012-12-17 23:52
#1

Röstat! Heja Boost!!!!

carlas
2012-12-18 00:06
#2

Fina Misse-Nissar!! Du behöver sätta in bild här på resten också annars blir det fuskigt Kyss (jo jag vet att länken länkar)

*Aston* oooh, och *Sheldon" oooh. Och alla de andra oooh.

Bästa är ju att man får rösta hur många gånger som helst!! Och på hur många Misse-Nissar som helst!!Skrattande

(Men du, OM man skulle vara kass på att sms-a? Annat sätt att överföra den röstningstjugan?)

johnnys girl
2012-12-18 10:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

#2  Tyvärr, är det sms som gäller om man vill vara med och rösta. Annars blir det administrativt omöjligt att hålla ordning.

Bifogar bild på pantermissen Boost

Foto Ingrid Schullström

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

 

Katthemsmatten
2012-12-18 11:00
#4

Boost fick min röst. Aven om de övriga kissarna är superfina så har Boost en speciell plats i mitt hjärta. Hade jag inte haft en alfahane hemma redan så…… Men nu ser det ut som om Boost kommer fira jul i eget hem ändå. Skrattande

Medarbetare Hittekatter iFokus

Upp till toppen
Annons: