Annons:
Etikettsajten
Läst 818 ggr
Atiz
2012-10-03 16:01

Gratis mat!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nyligen blev jag tvungen att avliva min älaskade Franz eftersom hans njurar helt slutade att fungera.

Jag fick då lite specialmat över som jag tänkte skänka bort.

Alltså… finns det någon hittis med njurproblem som behöver specialmat så skänker jag maten + portot.

Det är Royal Canins Renal, 1,5-2 kg torrfoder + 3 påsar våtmat.

OBS!! OBS!! OBS!! OBS!!OBS!! OBS!! OBS!! OBS!! OBS!! OBS!! OBS!! OBS!!

Maten får endas ges till katt, där veterinär rekomenderat denna specialkost.

Frisk katt blir sjuk av denna mat!!!!

Annons:
Chieko
2012-10-03 16:03
#1

Du kan ju alltid kontakta ett katthem i närheten, om hållbarheten på maten är lång kanske de kan ha den på lager.

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Atiz
2012-10-03 16:05
#2

Jo, ett allternativ om det inte finns någon med akut behov

Lena
2012-10-03 17:15
#3

Snällt av dig att skänka bort kattmat! Det finns säkert många som är i behov av detta foder! Inte allt för ovanligt att hittekatter har njursvikt tyvärr.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Julle-A
2012-10-03 19:22
#4

Hör med ett katthem för att se om dem är i behov av maten, där kan ju maten ges till fler katter i behov av den. Som #3 sa, det är inte allt för ovanligt att hittekatter har njursvikt. Väldigt snällt av dig att du skänker bort maten, finns ju folk som bara skulle slängt den.

Atiz
2012-10-21 13:57
#5

Obestämd Ingen??

Sagolika
2012-10-21 16:22
#6

Har skickat ett meddelande till en bra tjej som hjälper hemlösa katter Atiz. Hon kanske vill ha det Glad Du får nog snart meddelande här.

Annons:
Sagolika
2012-10-21 16:35
#7

Hon ville! Jag skickar dig ett pm med hennes mailadress, så kan du väl kontakta henne. Jättesnällt av dig! :)

Atiz
2012-11-09 17:02
#8

Nu är maten på väg till Ronnebys Hittekatter som kommer se till att den kommer till nytta   Skrattande
Jag packade även ner ett pulver som man lägger på vanlig mat så att njursjuk katt kan äta vanlig mat.

Katthemsmatten
2012-11-09 17:06
#9

Vad bra att maten kommer till nytta. Just den organisationen hör till en av dem som jag regelbundet stödjer, så jag blir litet extra glad för detta.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Upp till toppen
Annons: