Annons:
Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 812 ggr
KlaraTucker
9/24/12, 6:37 PM

Kapten Jansson är bortsprungen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Min katt Kapten Jansson är borta! Han ser ut som på bilden och har ärr på öronen! Han är inte riktigt vår katt men han kom till oss för ungefär 5 år sedan och vi tror att han har fler hem. De är ju väldigt stor chans att han tyvärr är död men jag skriver här i säkerhets skull!

Han försvinner varge sommar och kommer hit på hösten men iår har han inte kommit hem änn. Ungefär i Augusti :)

Leksand i Dalarna! :)

<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3

Annons:
Katthemsmatten
9/24/12, 6:57 PM
#1

Här är en länk till en artikel med tips om vad man kan göra när ens katt försvinner. Lycka till!

http://hittekatter.ifokus.se/articles/4ff72bffd4ebea07670017d7-nar-din-katt-ar-bortsprungen

Medarbetare Hittekatter iFokus

kattassen
9/24/12, 7:43 PM
#2

Är han kastrerad?

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

 

KlaraTucker
9/24/12, 8:03 PM
#3

Japp han är kastrerad :)

<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3

Katthemsmatten
9/24/12, 8:27 PM
#4

Skönt det. Nu gäller det bara att få fatt i honom. Lappa, lappa, lappa och lappa litet till. Glöm inte att annonsera på kattrelaterade sidor på nätet. Kanske en liten FB-grupp, polisanmälan……..

Medarbetare Hittekatter iFokus

KlaraTucker
9/24/12, 8:28 PM
#5

Jaa de måste jag! Skrattande

<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3

Upp till toppen
Annons: