Annons:
Etikettkattprat
Läst 1000 ggr
catfoot
9/20/12, 9:51 PM

Rang..

Vad man ser hur katters utveckling blir när det blir förändringar i antalet katter.. Har under våren förlorat 3 av 5 katter pga av sjukdom å olycka. Mina två kvarvarande har utvecklats på ett sätt jag inte trodde.. Tudde tar plats å söker kontakt å kel han aldrig gjort tidigare. Troja kommer å myser mer å mer, är mindre skygg än hon varit.. Så på gott å ont, gav allt nått bra ändåGlad

Saknade av mina 3 gosbollar kommer jag att leva med ändå..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Annons:
Katthemsmatten
9/21/12, 9:51 AM
#1

Catfoot, jag har samma erfarenhet. Efter att min fegis dog i februari, har min skyggis gott fram med stormsteg. Inte för att fegis hade så hög rang, men hon hängde konstant med honom, hennes stora idol/kärlek och tog självklart efter hans beteende. Nu har hon två kelgrisar och plöstligt hänger hon med på saker hon aldrig tidigare skulle vågat eftersom hon vill vara med de andra. Hon har t o m börjat ta egna initiativ till kontakt med mig.

Saknaden efter de katter som inte längre finns försvinner inte. De hade ju sin egen plats i mitt hjärta, men jag kan glädjas åt att skyggis blommar upp.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Lena
9/21/12, 1:29 PM
#2

Det brukar alltid ske förändringar i gruppen när en eller flera katter försvinner. Hur förändringen blir beror på vilken inbördes ordning katterna haft till varandra.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Upp till toppen
Annons: