Annons:
Läst 1416 ggr
Heidi
9/12/12, 8:40 PM

Årets Katthjälte 2012

På min blogg har jag haft en tävling där Årets Katthjälte 2012 skulle utses. För att fått bli nominerad så skall man stå bakom "No kill" samt så klart gjort något för att hjälpa de hemlösa katter. Via bloggen har jag även samlat ihop 800 kr som vinnarens organisation får.

Idag har jag offentligjort vinnaren GladKika in här.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Annons:
Lena
9/12/12, 8:47 PM
#1

Då får man gratulera vinnaren så mycket! Tror många av oss här varit med och röstat. Det var ett trevligt initiativ av dig att anorndna en sådan tävling. :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Heidi
9/12/12, 8:56 PM
#2

Kul att tävlingen uppskattades Glad

Eftersom det blev så uppskattat så är tanken att detta skall bli en årlig tävling. Hela 833 personer röstade, det är inte lite.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

annebeate
9/12/12, 10:31 PM
#3

Grattis Malin Knutsson, Kattjouren!Glad En mycket värdig vinnare bland många duktiga medtävlande.

Fint initiativ och glädjande att så många röstade.Glad

Heidi
9/12/12, 11:23 PM
#4

# 3 Kul att det uppskattas Glad

Ja det är verkligen kul att så många röstade. Trodde inte det skulle bli såå många.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Lena
9/13/12, 5:03 PM
#5

Kul att tävlingen kommer att återkomma!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
9/14/12, 7:37 AM
#6

Grattis till Malin! Kanske Kattjouren börjar också att kastrera sina katter snart!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
annebeate
9/14/12, 8:54 AM
#7

Utmärkelsen en fjäder i hatten både för Malin och Kattjouren för deras omfattande arbete för katter i nöd.Glad

Heidi
9/14/12, 8:11 PM
#8

#6 De pengar som jag och läsarna skänkte till kattjouren skulle gå till just kastration, vaccinering och ID-märkning Glad

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Gullimat
9/15/12, 2:05 AM
#9

Grattis till Malin på Kattjouren, och grattis till Kattjouren som har Malin, som sliter ute på fältet. Har inte själv röstat, det finns så många hjältar för mig därute som sliter ideellt så det hade blivit svårt att välja

Upp till toppen
Annons: