Annons:
Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1950 ggr
fryckis
8/10/12, 12:25 PM

Hundvan katt

Hej!

Vi är en småbarns familj som bor på landet en bit utanför Uppsala, som önskar köpa vuxen katt eller katter som är vana vid varandra.

Vi har en stor hund, så katten/ katterna måste vara hundvana om det skall fungerar. De får även gärna vara vana vid barn då vi har fyra stycken och de kan bli rätt vilt ibland.

Vidare vill vi att katten/ katterna skall vara kastrerade och vaccinerade.

Vi är främst intresserade av vanlig huskatt/ bondkatt

I gengäld erbjuder vid katten/ katterna ett liv på landet hoss en rätt djurtokig familj som haft katter i tidigare.

Annons:
Jourhemmet
8/10/12, 12:27 PM
#1

Underbart att du söker katt härinne. Finns massor med hemlösa katter som behöver hjälp så du lär nog snart få napp. Tyvärr är ingen av mina jourkatter hund eller barnvana.

Alexej
8/10/12, 12:37 PM
#2

Älskar såna inlägg:)

Kolla med katthemmet Samvete i Uppsala, alternativt finns ju en del katthem i Stockholm.

Mina jourkatter är vana med barn och hundar men tyvärr bor jag lite för långt borta.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Katthemsmatten
8/10/12, 1:35 PM
#3

Kolla också med Stockholms Katthem. Bernie söker ett hem där han kan få gå ut. Dock osäker på om han är hundvan. Maila verksamhetschefen på info@katthemmet.nu så kan du få svar på den frågan.

www.katthemmet.nu för att se vilka katter som finns för adoption.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Lena
8/12/12, 10:41 AM
#4

Säger som andra här - härligt att ni söker katt hos oss här på Hittekatter iFokus. Det ska säkert finnas lämpliga katter hos någon här. Och skulle det vara en bit bort brukar det även gå att ordna med transporten.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[eskils]
8/12/12, 4:34 PM
#5

putt Glad

Upp till toppen
Annons: