Annons:
Etikettmedia
Läst 784 ggr
Lena
2012-08-08 10:44

Om Hittekatter - nostalgi dagsaktuell!

Hittade när jag sökte efter annan information denna gamla insändare.

Den är från hösten 2006 och har gjorts av någon här. :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
Katthemsmatten
2012-08-08 11:38
#1

Innehållet är fortfarande högaktuellt!

Medarbetare Hittekatter iFokus

anebit
2012-08-08 11:39
#2

Jättebra skrivet!  Jag har kopierat en del och lagt ut på FB…

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Lena
2012-08-08 11:40
#3

#1 Ja det är ju det. Tyvärr får man väl säga. Vi lär inte bli "arbetslösa" på vår fritid framöver heller.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
2012-08-08 11:56
#4

En annan nostalgitråd där man kan se hur begreppet hittekatter blir allt mer känd.

http://hittekatter.ifokus.se/discussions/4d7156a7b9cb46222106897d-hittekatter-for-7-ar-sedan

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

indra-bus
2012-08-08 12:47
#5

Den var "kolckren" Skulle vilja skriva de i våran lokal tidning som insändare.

Men får man cittera i en insändare o i så fall hur görman??

Vill oxå skriva under med mitt namn för de värsta jag vet är annonyma insändare. De är ryggrads löst.

Eller kan man få tillåtelse va personen som skrivit att använda de som "sina ord"

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Lena
2012-08-08 18:03
#6

#5 Eftersom det är skrivet med Hittekatter iFokus som signatur utgår jag från att det är någon aktiv här på sajten som skrivit det. Vi hjälptes nog åt att skriva insändare har jag för mig.

Du får gärna använda texten hur mycket du vill. Bara bra om den här typen av information sprids.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
indra-bus
2012-08-08 18:41
#7

# 5 Ok tack, då gör jag de.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Alexej
2012-08-08 19:35
#8

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Upp till toppen
Annons: