Annons:
Etiketttill-minnet-av
Läst 2214 ggr
catfoot
2012-07-25 13:26

Smoggegogge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har idag lämnat mig..Gråter.. Det skriker i hjärta å själ, varför ???  Vi bor avsides, men tyvärr lyckades han bli påkörd av en bil…

Hoppas han har det bra med Virus däruppe, jag saknar dom ju så mycket.. Mammas Snuttegull å Mammas Viijjusss… Känns som straffet är lite väl hårt att mista två älsklingar på så kort itd..Gråter

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Annons:
Jourhemmet
2012-07-25 13:52
#1

Beklagar, men åter igen har en katt fått sätta livet till för att vissa har inställningen att katter måste få gå ut.

Alexej
2012-07-25 15:01
#2

Mina katter är också utekatter.

Catfoot, jag beklagar. Risker finns överallt, inne eller ute. Men jag hoppas det gick snabbt och jag vet ju att katterna har ett väldigt bra liv hos dig. Kram

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
2012-07-25 15:02
#3

Jättetråkigt att läsa att Smoggen är död! Mitt största deltagande!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

catfoot
2012-07-25 15:18
#4

Jourhemmet…Tack för den piken.. Den träffade hjärtat den.. Precis vad jag behövde få höra..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

sotisina
2012-07-25 15:31
#5

jag är också rädd att det ska hända något fruktansvärt till våran utekatt- men om man ser HUR lycklig han är när han får vara ute och springa efter fjärillar och nosa på allt…då kan man inte stänga in honom

catfoot
2012-07-25 15:48
#6

Blir så besviken å arg… Ganska vanligt här inne att man får kommentarer man inte alltid gjort sig förtjänt av..

Men nu vet jag var jag inte ska skriva..Skrikandes

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Annons:
Alexej
2012-07-25 16:14
#7

Bryr dig inte catfoot….

Tråkigt av vissa att ta upp den gamla diskussionen inne/utekatt i den här tråden.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

annebeate
2012-07-25 17:32
#8

Sötaste lille kisse. Gråter Det är inte lätt att mista en älskad liten vän.

Lena
2012-07-25 18:11
#9

#1 Vissa diskussioner har en tendens att malplacera sig fullständigt! Tycker inte din kommentar passar i denna tråd!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Josefa
2012-07-25 18:12
#10

Beklagar. Sov gott lille gossen.

catfoot
2012-07-25 22:05
#11

Tack alla som menar det dom skriver..

Är nog klar med Hittekatter i Fokus nu ..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

kattassen
2012-07-25 23:00
#12

Kram catfoot <3

RIP älskade lille kattGråter

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

 

Debattia
2012-07-25 23:27
#13

Styrkekramar till dig !!

Sov nu gott lilla vännen och hälsa dom andra kissarna där i regnbågslandet !!Du var en jättefin kissekatt och nu har du blivit en vacker ängel….

Den här kissen har levt ett mycket bra kattliv när han sprang här på jorden.

Bodde i ett  hem där det fanns kärlek i varje vrå. Fick springa fritt utomhus när han kände för det, jagade möss och lekte bland löven…Kunde sen efter ett utepass bara gå in och lägga sig och sova ut… Önskar att alla kissekatter hade ett sånt kattliv.

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Annons:
Lena
2012-07-25 23:50
#14

#13 Exakt! En älskad katt som fick allt han behövde och lite till!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

martdat
2012-07-26 09:16
#15

Beklagar, kramar på dig.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Upp till toppen
Annons: