Annons:
Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 1194 ggr
sotisina
2012-07-25 13:20

min älskade katt Sotis saknas fortfarande!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sotis, kastrerad hankatt, 1 år, försvann den 27/4 och har inte kommit hem än .han är en inne-ute-katt men kom alltid tillbaka på kvällarna för att gosa med oss.han är svart, lite randig till brun och har några vita hårstran utspridda. En liten fläck under hakan och lite vit under mågen.Han är pratsam, kelig, nyfiken- vi saknar honom oerhört mycket! Vi bor mellan Upplands Väsby och Vallentuna, men han kan ju finnas var som helst. han är chippad.

kontakta mig om du sett vår Sotis eller vet var han matas.är tacksam för alla tips!!!

ring Ina (0702540486)

Annons:
Tissetassarna
2012-07-25 16:13
#1

vi har fått in en katt som stämmed på beskrivningen men han är idmärkt i örat

Lena
2012-07-25 18:14
#2

Tråkigt och jobbigt att din katt har försvunnit och inte kommit tillbaka! Jag antar att du redan har anmält honom försvunnen till polisen?

Fortsätt att leta! Sätt upp lapper i närområdet men även innom en lite vidare radie. Annons i pressen är även bra.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

sotisina
2012-07-26 10:21
#3

Hej!

nej, Sotis är inte öronmäkt, han är chippat. Och vi har anmält honom till polisen, lappat överallt och också haft en annons i flera tidningar. Vi tror att han matas någonstans, han tycker om människor och är inte i det minsta rädd, han har alldrig upplevt något ont och känner sig trygg med människor.

Alexej
2012-07-26 10:34
#4

Han är chippad iaf, värd mycket. Har ni registrerad honom både på Sverak och SKK? Det är så dumt med 2 register, inte ens alla veterinärer vet om det.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Upp till toppen
Annons: