Annons:
Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 2273 ggr
Debattia
7/25/12, 12:18 AM

Nya/gamla faddrar till mina pälsbollar !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Startar upp en ny tråd om mina fadderkissar.Jag hjälpte hemlösa kissar under ett antal år i Helsingborg  men p.g.a. min familjebild förändrades flyttade jag upp till en röd liten stuga i skogen i Hälsingland. I Hbg hade jag konto hos veterinär samt loppis för att klara ekonomin med kissarna. Här uppe har jag ingenting av det och jag tog med mig alla hit upp,dels mina egna samt övriga som jag tagit hand om. Väl hitflyttad välkomnade jag också några kissar från misärområdet i Trelleborg.

Söker därför fadderstöd till mina kissar.

Någon som känner sig manad och vill ställa upp och hjälpa oss med 100 kr i månaden som sätts in på konto hos Nordea 460104-7642.

Skicka mig ett meddelande med ditt eget namn samt namnet på kissen du vill hjälpa. Jag informerar via denna tråd om  det händer några förändringar med kissarna o.s.v.och om du vill avsluta ditt fadderskap så skickar du mig också ett medelande .

Tack dom faddrar vi redan har för hjälpen till kissarna!!!!

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Annons:
Debattia
7/25/12, 12:25 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Lunde är en kattfarbror  som kommer från en utegård i Lund,därav namnet.Hans mamma blev kvar när  en familj flyttade och Lunde och hans syskon föddes utomhus. Dom skulle bli avlivade när dom kom till mig. Lunde är den enda som är kvar hos mig från familjen. Han är en jättesnäll ,go och mjuk kisseman. Söker en fadder !

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Debattia
7/25/12, 12:29 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Mayboy  är en fin smidig kattkille bördig från Trelleborg. Han har haft ringorm och varit dålig i sin päls men pigg,matglad och busig hela tiden. Han får bli lite mer kelig innan jag söker ett hem till honom.Han vill också gärna ha en fadder.

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Debattia
7/25/12, 12:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Murre är en kisseman på 6 år. Han  är nu heltam från att ha varit en riktig skyggis eller som dom brukar säga "vildkatt" Kommer från Helsingborg.Har haft blodöra så ena örsnibben hänger ner på honom, vilket bara gör honom charmig.Han ska vara med mig och kela varje morgon när jag bäddar,sen ska han sitta med när jag dricker mitt morgonkaffe.. Han söker också en fadder.

Vill nu också gärna ha ett kärleksfullt hem .

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Debattia
7/25/12, 11:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Här ligger kärleksparet.Nicki och Rajso.

Rajso är en liten skånekisse, bördig från Trelleborg.. Han vill också ha en fadder…

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Debattia
7/25/12, 11:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Nu slappnar Mayboy av för han har redan en fadder som han skickar många nospussar till !!!!Kyss

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Debattia
7/26/12, 12:01 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Greyboy har flyttat från oss till ett eget hem. Han har det bra där och slipper kämpa för att komma först till matskålen. Han bor i ett hus med sin matte och där springer han ut och in…..Han tackar sin fadder för den tiden hen ställde upp och hjälpte honom och hans kompisar .Kyss

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Annons:
Debattia
7/26/12, 11:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Jag vill också ha en fadder tycker Saffy…

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Debattia
8/3/12, 12:49 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Vi lägger oss och slappar så länge,få se om här dyker upp någon som vill bli fadder till oss?Flört

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Lena
8/3/12, 2:16 PM
#9

Fina katter du har som söker sig faddrar! Håller tummarna att de får det snart!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Debattia
8/12/12, 8:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Måste tyvärr komma med ett sorgligt meddelande gällande Sollie. Hon har inte visat sig på ett bra tag och jag kan tyvärr inte hitta henne.

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Debattia
8/12/12, 8:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Lilla Myrro han lunkar på och njuter av sommaren ,om det nu varit någon.Är lite tuff emellanåt till dom andra kissarna,men ändå en jättehärlig kattkille som hälsar till sin fadder.Lite för skygg fortfarande för att jag vill söka hem till honom..

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Debattia
8/12/12, 8:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Här är ett bättre kort på Solli !Gråter

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Debattia
8/12/12, 8:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Hoppas på att hitta ett bra hem till Greyboy och han finns på blocket nu.

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Annons:
Debattia
8/13/12, 9:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Murre är också ute på blocket nu..

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Upp till toppen
Annons: