Annons:
Etikettros-ris
Läst 3537 ggr
pia-app
2012-07-23 23:20

Ekonomin i kris !

Vi har problem med vår ekonomi. Som ni kan läsa i vår insamlingstråd Akuta fall 9Liv så har vi fått lägga ut mycket pengar för att rädda våra kattungar. Mycket har också gått åt till att försöka få ordning på magarna på de andra kolonikatterna från Linköping som vi tog hand om. DOm som var 4 vuxna och 7 ungar från början och som sen blev 12 vuxna och 12 ungar. I dag har vi varit hos vet med några av dom och det samt medicin och mat gick på ca 1500 kr.

Nu i kväll ringde ett stödhem om att katten de har hand om har på någort sätt gjort sig illa i benet så nu måste vi till veterinär med den i morgon bitti.

Vi börjar få svårt att få pengarna att räcka och vi har dessutom katter som ska kastreras också.

Vet att alla har det tufft men vädjar ändå om ett bidrag till våra katter.Ni kan väl kolla vår insamlingstråd där jag ska lägga in senaste räkningen samt skanna in de tidigare.

Pia

9Liv Östergötland

Annons:
Ankie
2012-07-24 18:14
#1

har ni lagt ut på face?

Alexej
2012-07-25 07:54
#2

Hoppas ni får in lite pengar…Själv är jag tyvärr pank men det finns kanske folk här som kan hjälpa med en hundralapp??

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Katthemsmatten
2012-07-25 08:31
#3

En liten slant överförd till bg nyss.

Medarbetare Hittekatter iFokus

hairballs
2012-07-25 08:38
#4

Skickade vidare Pussis peng till er nyss.

Hoppas att katterna kryar på sig och alla mår bra snart.

pia-app
2012-07-25 19:50
#5

Tack så mycket ! Kattungarna mår bra nu och ska fasas in på vanlig kattungemat vilket jag hoppas går bra.

De vuxna har börjat medicinera med ny medicin mot magarna nu ,samma som hjälpte ungarna.

Katten med ont i tassen hittade inte veterinären något fel på och nu går den ok igen.

Hoppas att det får vara lugnt ett tag nu

Pia

9 liv

Debattia
2012-07-26 23:31
#6

Hjälper till att putta upp tråden… Hoppas det ordnar sig..

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Annons:
Katthemsmatten
2012-07-27 12:08
#7

Putt! Skönt att höra att det börjar ordna sig med hälsan i alla fall. Hoppas det är många som kan bidra med en liten peng när de ändå är i farten och betalar sina räkningar vid månadsskiftet.

Medarbetare Hittekatter iFokus

annebeate
2012-07-27 15:05
#8

Vore bra om det i denna tråd antingen var länkat insamlingstråden eller överst i denna tråd var angivet bankgironumret .

Jag för över ett bidrag i kväll.

Upp till toppen
Annons: