Annons:
Etikettsajten
Läst 950 ggr
pia-app
2012-06-28 11:56

Några av våra små

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite uppdatering av våra katter och vårt jobb. Vi har just nu 24 kattungar i förenngen varav 16 är tingade och 8 söker hem.

Sen är det alla vuxna katter och då främst våra kattkolonikatter, I den ena kolonin har vi bara tre katter kvar att ta in och en kull med ungar. I den andra är det ett gäng kvar att kastrera och sen hänger ju Länsstyrelsen på där om att mannen till september bara ska ha 9 katter kvar. Vi har skrivt och bett om utsträckt tid men inte hört något än. Vi har ju kastrerat 26 katter hittills och ordnat hem till de flesta men fler måste flytta från honom.

Från första kolonin har vi ett gäng med katter som måste ha stödhem . Sen är det mammorna som måste få nya stödhem när ungarna flyttar.

Här kommer i alla fall några bilder på tre sötnosar. Sköldpaddan är tingad men de andra två söker hem. De är ca 6-7 veckor nu.

Här kommer Joker

Annons:
pia-app
2012-06-28 11:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Sen är det Jazza som blir vägd

pia-app
2012-06-28 11:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jerry hade inte tid att sitta still på en våg

hairballs
2012-06-28 12:01
#3

Vad gulligt!!!! Ser ut som om du planterat kattungar… Kyss

lillmymlan
2012-06-28 13:04
#4

Vilka raringar Kyss

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Tessen
2012-06-28 17:36
#5

Åh vilka sötnosar! Jazza hade fått flytta hem till mig direkt utan att jag ens tvekat om jag inte hade haft en sån bitter 10årig kastrerad hona som verkligen avskyr andra djur och då speciellt andra katter(har försökt ta hem en bebis innan).

Jag blev faktiskt lite förälskad i söta lilla Jazza nu och vilket fint namn till en så fin tjej! Kyss

/T

Upp till toppen
Annons: