Annons:
Etikettkattens-status
Läst 2101 ggr
Alexej
6/3/12, 2:48 PM

Riktiga män älskar katter!

Ny Facebooksida som ska visa att det är inte mesigt att killar tycker om katter.

https://www.facebook.com/RiktigaManAlskarKatter?ref=tn_tnmn

Man behöver inte en pitbull för att vara en riktig man eller hur?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
Lena
6/3/12, 2:58 PM
#1

Nej det är mera manligt att ha katt! ;)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

majvi
6/3/12, 3:40 PM
#2

Vi vet ju att brandmän och katter har ett särskilt band

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Alexej
6/3/12, 3:45 PM
#3

Jag tycker katter med män (eller män med katter) är sexiga;)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

[sakring]
6/3/12, 5:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

# 2 För att inte tala om maskinister och katterFlört

majvi
6/3/12, 6:21 PM
#5

Kastrering är något som män brukar ha svårt för,men här propagerar Donny Osmond för just det.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

[RMSLiners]
6/3/12, 11:02 PM
#6

Det var min man som fick mig att bli kattkär. Innan dess var jag inte mycket för katter. När vi bestämde oss flera år sedan att flytta ihop tog han mig till en kyrka där han jobba så jag fick träffa den så kallade kyrkkatten, svart långhårig kelgris som kom när man vistla. Den katten fick mig knäsvag och bestämt blev det sen att katt skulle vi ha och vi gjorde valet att ta in en hemlösing direkt.

Så min kärlek till katter är min mans förtjänst med lite hjälp från kyrkkatten. Så ja, riktiga män älskar katter.Flört

Annons:
Lena
6/4/12, 9:10 AM
#7

#6 Det var trevligt att höra! Flört

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

lillmymlan
6/4/12, 12:48 PM
#8

Ja, mitt ex är ju "lika galen" som jag, det får jag vara glad för. Han är en trogen följeslagare i kolonierna och kelar och jobbar lika mycket som jag med missarna.

Han har ett stort hjärta för de som är extra blyga Kyss

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Gullimat
6/4/12, 4:43 PM
#9

Ja den fb-sidan gillar jag. Min man har alltid haft katt under uppväxten, men det var stalaktiter som på den tiden skulle hålla möss och råttor borta. De fick mjölk från korna och rester från hushållet. Han var inte alls inne på att ha katter inomhus, men han är omvänd, han älskar och månar om våra pisar lika mycket som jag. Tur det, nästan all fritid används numera till arbete med de hemlösa och inget annat blir gjort som ni vet

Alexej
6/4/12, 4:50 PM
#10

Hälften av befolkning är män och det är dags att höja katternas och kattgillande mäns status hos andra män som tror att det bara finns kattkärringar och att det är omanligt med en katt.

Vi behöver fler kattälskande män och manliga volontärer och jourhem. Och fler män som inser vikten av kastreringen.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

majvi
6/4/12, 6:58 PM
#11

Pierre Brosnan har gjort designen på skylten, han och hans fru har adopterat en katt och en hund.Pengarna för skyltarna går till lågkostnads eller fria kastreringskliniker och dessutom blir många påminda om vikten av kastrering.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Lena
6/4/12, 7:11 PM
#12

Har också lyckan att leva ihop med en kattälskande man. :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Upp till toppen
Annons: