Annons:
Etiketterkattsjukdomarkattens-beteende
Läst 1524 ggr
Chimney
2012-05-08 16:03

*Löst*Någon här inne som är veterinär?!

Nu har jag suttit, hela dagen igår och hela dagen idag, med 10 minuters mellanrum och försökt få tag på veterinären som finns här hos mig, och inte tusan svarar de, det enda jag får är "hej du har ringt till veterinärmottagningen i näsums automagiska telefonsv..".

Jag fick tag i djursjukhuset i helsingborg, så jag är lugn, men behöver fortfarande få min kattunge undersökt så tänkte om någon här inne är utbildad veterinär eller håller på att utbilda sig, kanske vill kolla på min sötnos tills jag får tag på näsum?

Annons:
Jourhemmet
2012-05-08 16:33
#1

Om katten är sjuk skulle jag bara åkt.

Lena
2012-05-08 19:01
#2

Om det är allvarligt är det inte bra att vänta. Särskilt inte om det är en kattunge då de är känslig för uttorkning etc.

Vad är det för fel på kissen?

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Chimney
2012-05-09 12:03
#3

jag fick tag i dem, och kände att jag kanske överdrev liiiiite ändå *host*

hon blodade tokmycket från tassen, men det var bara en miniatyrspricka på trampdynan…tydligen. och eftersom hennes syskon bråkade med henne rev de upp det flera ggr, varav det blödde mer, vilket gjorde att jag trodde det var mer än en spricka.. men till mitt försvar så var det mycket värre i min värld!

så om någon admin vill ta bort tråden är det helt okej :)

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: