Annons:
Etiketttill-minnet-av
Läst 2305 ggr
catfoot
4/24/12, 1:02 PM

Sov Gott

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

älskade lilla Virus kisse, vi fick många fina år tillsammans. Men nu kunde matte inte hjälpa dig bli frisk igen, cancern hade tagit över din kropp. Saknar dig så, det är så tomt här på fotpallen som du delade med mig varje kväll. Ditt tomrum kommer nog aldrig att fyllas..Älskade lilla ViruskissenGråter

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Annons:
[Anunnaki]
4/24/12, 1:18 PM
#1

En katt kan verkligen bli en mycket god vän som man sörjer när livet tar slut.

Katthemsmatten
4/24/12, 1:53 PM
#2

Förstår din sorg. Du gav Virus ett fint liv och du hjälpte honom över Regnbågsbron.

Medarbetare Hittekatter iFokus

MewTwo
4/24/12, 2:49 PM
#3

Jag skickar den här länken som kanske kan trösta litelitelite: http://metrobloggen.se/wikipedia/farval_fran_din_katt/

Det är en gåva att ha fått dela en katts liv!

Lena
4/24/12, 8:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Kära Virus som jag fått följa i så många år. Även om jag aldrig hade nöjet att träffa honom IRL kändes det ändå som jag kände honom väl genom hans mattes kärleksfulla beskrivningar av honom.

Usch ja det är så tomt och ledsamt när de kära vännerna lämnar oss för att vandra över regnbågsbron. Men de lever ändå kvar i våra hjärtan för evigt tillsamman med andra vi älskat och som inte vandrar med oss längre.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
4/24/12, 8:42 PM
#5

Catfoot, du har gett honom ett underbart liv!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Camillhe
4/24/12, 9:47 PM
#6

Stor tröstkram till Catfoot, sov gott vackre Virus

Annons:
annebeate
4/24/12, 10:18 PM
#7

Sötaste lille Virus, så älskad och nu kommen till det vackra Regnbågslandet.

Sänder dig Catfoot många tröstkramar.

lillmymlan
4/25/12, 7:36 AM
#8

Skickar en stor kram, men jag vet, det är svårt att finna tröst, tårarna och tiden verkar vara ett bra sätt att läka! Rynkar på näsan

Nosbuff från mig

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Ankie
4/25/12, 5:17 PM
#9

Gråter det är så ledsamt så….

kram

Upp till toppen
Annons: