Annons:
Etikettkatthemsevenemang
Läst 2375 ggr
pia-app
4/22/12, 1:00 PM

Kattmöte 6/5

6/5 kl 15 håller vi i 9Liv ett vårkattmöte på Ektorpsskolan i Norrköping.

Kl 16 föreläser Gunilla Petersson från djurvårdarlinjen på Himmelstalundsgymnasiet om kattens sjukdomar.

Vi säljer vykort ,kattmyntapåsar och så kommer Elisabeth från NexxtDesign och säljer smycken där 25 % av intäkterna går till föreningen

lotterier

info om våra katter

Inträde 30 kr och då ingår fika

Välkomna !

9Liv Östergötland

Annons:
Lena
4/22/12, 1:15 PM
#1

Vilket bra initiativ! Det hade jag gått på om jag bott lite närmare Norrköping! Hoppas det kommer riktigt många besökare!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

brutt
4/26/12, 12:59 AM
#2

Vet att det är väl värt att närvara vid Gunillas Petersson föreläsningar. Ser fram emot denna. Får skynda mej från arbetet den 6/5.Glad

Alexej
4/26/12, 9:04 AM
#3

Låter jättebra! Hoppas många kommer!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

brutt
5/6/12, 11:39 PM
#4

Vill tacka 9Liv för en trevlig och givande eftermiddag med en mycket bra föreläsning av Gunilla Petersson djurvårdslärare Himmelstalundsgymnasiet Denna gången handlade föreläsningen om "Hur ser jag om katten inte mår bra".Vad som förelästes om var

Akut smärta

Kronisk smärta

Artros

Inflammation

För hög kroppstemperatur

För låg kroppstemperatur

Uttorkning

Chock

Bilder visades frågor fick ställas och fick svar.Dessutom fick alla med sej en lärolik folder med bilder symptom  förklaringar och lämpliga åtgärder.

Ser redan fram emot kommande föreläsning.Kaffet med det hembakade brödet var också jättegott och ingick i entren.

Lynxkissen
5/7/12, 11:30 AM
#5

Jag önska att jag hade haft tid att komma men hoppas på att ni gör om något sånt snart igen…

Lena
5/7/12, 6:47 PM
#6

Låter ju verkligen som ni hade en kanonbra eftermiddag!

Hoppas även det ledde till intäkter för 9Liv! :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
Upp till toppen
Annons: