Annons:
Etikettsajten
Läst 1012 ggr
kajsa kavat
4/15/12, 11:25 AM

(Moe Vera) Kajsa

Tänkte försöka skriva lite om Kajsa hon är ju den katt som fångades "fel" man var egentligen ute efter en annan katt bland Trelleborgskatterna,och man upptäckter att hon är gravid o man börja söka hem till henne o där kommer jag in.

hon kom en fredags eftermiddag Gullmaj med vännina körde henne till Norje där jag hämtade henne, hon flytta in i min tvättstuga, o efter två o en halv vecka fick hon 5 ungar som nu är 4 dagar,som ser ut att må bra Kajsa vill inte att vi kommer för nära,självklart förstår man att hon inte litar på männskligeheten för det är väl ingen som har varit snäll mot henne förut, Kajsa äter bra o sköter lådan galant, Kajsa o jag brukar ha lite samtal mellan varven,hon har nu börjat o blinka när jag pratar med henne o det ser jag som ett gott tecken, visserligern så fräser hon om jag komme för nära, men självklart så skyddar hon sina små, vi får skynda långssamt, blir nog lite lättare när ungarna börjar se o vill röra lite mer på sig,, tror att det blir lättare för Kajsa då o att vi ska få en bra kontakt.

det var allt för denna gång

Eva

Annons:
lejoneva
4/15/12, 12:23 PM
#1

All heder åt dig som tar dig an dessa katter!

Josefa
4/15/12, 12:30 PM
#2

Bilder, bilder, bilder..Tungan ute

Lena
4/15/12, 6:50 PM
#3

Härligt att höra att allt går bra och att hon fått sina ungar nu! Kajsa förstår nog innerst inne att du vill hjälpa henne. Jättebra att du kunde ta dig ann denna lilla mamma med ungar! :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Camillhe
4/15/12, 9:58 PM
#4

Härligt att hon fick komma in och föda bebisarna i trygghet!

Upp till toppen
Annons: