Annons:
Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 3684 ggr
andrea85
4/13/12, 6:43 PM

Överkörd katt i Skene

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi fick ett samtal om en påkörd katt i samband med att min katt Pelle vart i en annons i Borås tidningen.

En trevlig tjej ringde till mig och sa att hon sett en grå randig katt påkörd vid värmeverket Industrigatan i Skene.

Vi åkte dit för att titta på den och det var inte min, så vi tänkte att vi tar med honom till polisen men dom hade stängt 15:00.

Frågade runt ifall det fanns någon djursjukhus i närheten men dom hade inte heller öppet.

Vi beslutade oss iallafall att ta den till Blåstjärnan i Borås.

Dom kommer kolla ifall den är chipmärkt. Jag har lämnat mitt telnr där.

Lägger upp några foto på katten.

Hoppas hoppas att ägaren ser detta.

<3 <3 <3

Vila i frid lilla kisse.

Annons:
andrea85
4/13/12, 6:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

här kommer en till bild:((((

andrea85
4/13/12, 7:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

svansen var grå randig med med vitt på undersidan

Lena
4/13/12, 7:48 PM
#3

Alltid lika sorgligt när en katt blir offer för trafiken! Bra gjort av er att ta kissen till Blå Stjärnan! Vi får hoppas att ägaren får vet om vad som hänt deras kisse!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Svali2011
4/13/12, 9:26 PM
#4

Stackars liten, vilken fin kisse Gråter Vad bra av dig att ta den till Blå Stjärnan. Hoppas de hittar ägaren. Det är viktigt att kunna ta avsked och ge katten en värdig begravning.

[eskils]
4/14/12, 9:59 AM
#5

Stackars lilla fina kisse! Vila i frid.

Så bra att tjejen brydde sig och ringde, och att ni var snälla och hade möjlighet att ta den till Blå stjärnan.

Katthemsmatten
4/14/12, 1:09 PM
#6

Stackars lilla kisse! Så bra att du tog hand om kroppen. Förhoppningsvis får ägaren reda på vad som hänt katten.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: