Annons:
Etiketthittekatter
Läst 3654 ggr
emma.Hermansson8
2012-04-13 01:01

Findus försvunnen i 3 veckor !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min kära katt Findus är borta , han har varit borta i 3 veckor och han brukar aldrig försvinna , han brukar max vara borta i 2 dagar så jag är väldigt orolig. han är tam men ändå inte mot främlingar . Han bor i borlänge vid lindan i borlänge, men han kan väl vara någon annanstans i borlänge också. hör av er om ni sett till honom eller vet någon annan som har hittat en katt . han är världens snällaste och min bästa vän så jag vill bara att han ska komma hem.

Annons:
Svali2011
2012-04-13 10:22
#1

Vad hemskt. Lilla vän, så söt han är, han ser ut som om han ler! Jag förstår din ångest, jag har också upplevt den. Har du anmält till polisen? Satt upp lappar? Lägg en lapp även i brevlådorna med en bild på Findus och be folk att kolla noga i garage, utehus, bod, husvagn osv. Det händer ofta att katterna blir instängda, det hände även min katt när han försvann en vecka. Leta även under buskarna, oftast i närhet av huset ifall han blev rädd eller skadad och ligger där. En hund skulle vara till stor hjälp. Jag hade även kontaktat tre siare när min katt försvann. Man gör allt för att få tillbaka sin älskade misse. Lycka till och håll oss uppdaterade. Jag håller tummarna och hoppas med dig. Styrkekram!

Upp till toppen
Annons: