Annons:
Etikettkattprat
Läst 1249 ggr
[helenal]
2012-04-13 00:52

25 år present..

Hej! jag vill gärna så gott som det går hjälpa till på ett eller annat sätt. Och just med den ekonomiska biten behövs alltid hjälp på. Jag har länge funderat vad jag ska önska mig när jag fyller 25 och har nu bestämt mig för att önska mig pengar som jag sedan kan skänka till katthem.

Men jag vet inte vilka katthem jag ska skänka till vill ju hjälpa alla:( Känns så fel och utesluta några för alla katter behöver ju hjälp. Jag bor i Göteborg så kanske ska skänka till göteborgs föreningar då men finns ju rätt många i göteborg också…

Annons:
Alexej
2012-04-13 05:53
#1

Bra idé!

Ser bara till att det bara blir katthem/föreningar som inte avlivar skygga katter. Som jag vet är det bara Göteborgs Katthjälpen, Kvibergskatter och Västerkatter.

Tror nog alla 3 blir jätteglada:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Tissetassarna
2012-04-13 08:48
#2

#1 Gulligt av dej att nämna oss Alexej.

Vi är ju väldigt nyystartade men jag tror att alla 3 är i behov av lika donationer.

Varför inte dela upp det och skänka lite till alla?

Vissa gånger behövs det inte mycket för att göra skillnad!

10kr är en burk mat

100kr är en avmaskning

500 är en hankastrering

1000 kr en honkastrering

Allt över det är veterinärvård för sjuk katt.

Så alla summor gör något!

Väldigt fint av dej att vilja skänka dina födelsedagspengar, jag är inne på samma spår när jag fyller 25 i oktober.Du är välkommen att kontakta oss /besöka oss om du vill för att se hur vi arbetar om vi ligger i ditt intresse!

MVH Thereze

Upp till toppen
Annons: