Annons:
Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1673 ggr
matsdotter
3/24/12, 12:38 PM

AKUT - Två katter behöver hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ta kontakt här eller skriv ett PM till mig så förmedlar jag kontakt, väldigt akut då dessa flickor VÄLDIGT snart blir hemlösa!

Annons:
Josefa
3/24/12, 2:13 PM
#1

Föreslår att ni annonserar på Blocket och andra annonssidor. Prova även att annonsera i tidning och affärers anslagstavlor. Denna sidan är vikt åt hemlösa eller vanvårdade katter.

Thaeri
3/24/12, 3:46 PM
#2

Och en korthårig katt kan inte vara en korsning mellan Maine coon och norsk skogkatt (två långhåriga katter kan bara få lånhårig avkomma), så ändra den delen av annonsen också så gör ni ett betydligt mer seriöst intryck.

Katthemsmatten
3/24/12, 5:40 PM
#3

Jag kanske missuppfattat, men det verkar inte som om dessa katter är hemlösa utan snarare som om de har en ägare som inte kan/vill behålla dem av någon anledning. I så fall är det väl andra forum som ska utnyttjas, Katter t ex. Här är det endast hemlösa katter som ska förekomma för placering.

Har jag missuppfattat ber jag om ursäkt för min kommentar.

Medarbetare Hittekatter iFokus

emjon
3/24/12, 5:59 PM
#4

#3 Jag hade samma uppfattning som dig och tidigare var det ju så också men när man ser Västerkattens katter så gäller det inte bara hemlösa katter.

Deras katter är ju övervägande tama katter som haft ägare men de har tagit över ansvaret.

Visst vill jag att alla katter skall få ett eget hem men det är ändå de hemlösa som har störst behov enligt mitt hjärta.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

matsdotter
3/24/12, 8:10 PM
#5

Dessa katter blir hemlösa alt. avlivas senast på måndag, så jag tyckte att de passade bra här - jag ber om ursäkt om jag tänkte fel och de inte gör det.

#2: Ang. raser så är det endast de uppgifter vi har fått av ägaren som står där, jag håller dock med om att det låter osannolikt att det endast är en korsning av dessa raser.

Josefa
3/24/12, 8:21 PM
#6

Vad då blir hemlösa? Anmäl ägaren om hen flyttar ifrån katterna.

Annons:
martdat
3/24/12, 9:14 PM
#7

anmäl direkt om ägaren hotar med et, dumpas de så kanske de inte hittas ijen,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Katthemsmatten
3/25/12, 1:02 AM
#8

På den här sidan är avlivningshot inte OK. Ägaren utnyttjar dig för att slippa ta ansvar.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Alexej
3/25/12, 6:18 AM
#9

Fruktansvärd fel ägare. Noll aning om katter och vill sedan bara bli av med de. Hoppas de får ett nytt hem och inte slutar som lik:((

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Upp till toppen
Annons: