Annons:
Etikettsajten
Läst 931 ggr
[anna-gucci]
2012-03-15 14:01

Världens finaste katt söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det nån som jan tänka sig adoptera min underbara fina tippa??
En dam på snart fyra år som är världens keligaste och goaste katt!!
Anledningen till att jag måste adoptera bort henne är för mina andra två katter mobbar henne och varje gång jag hör henne skär det i hjärtat vilket jag inte klarar av mer:((
Hon behöver komma till ett hem där hon får vara ensamm katt med mycket kärlek, är det nån underbaring som kan tänka sig ta an henne eller nån som vet nån som har en plats i hjärtat för min fina vän snälla hör av er till mig, vi finns i Lund så hittar gärna ett hem i närheten så jag kan få uppdateringar om att hon mår bra:)

//Anna

Annons:
Jourhemmet
2012-03-15 14:16
#1

Här inne gäller inte ägda katter.

Katthemsmatten
2012-03-16 10:23
#2

Här inne finns nog heller inte någon som inte redan har en smärre koloni. Skrattande

Ensamkatter får bli Blocket eller andra kattsidor här på iFokus.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Alexej
2012-03-16 11:26
#3

Katter är mästare på att mobba en svagare katt. Då måste man omplacera katten för enligt mina erfarenheter blir det aldrig bättre. Lägg ut många annonser, finns säkert någon som vill ha en sån vacker katt.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jourhemmet
2012-03-16 11:29
#4

Är alla dina katter kastrerade?

Lena
2012-03-16 17:08
#5

Låser denna tråd då det gäller omplacering av en katt som har en ägare. Detta med hänvisning till sajtens regler:

Vill förtydliga att Hittekatter iFokus inte är en omplaceringssajt för kattägare som vill omplacera sin/sina katter. Vi kan ge goda råd vad man bör tänka på i liknande situationer, men vi bedriver inte någon omplaceringsverksamhet för katter som redan har ett hem.

Har du en katt som du behöver omplacera hänvisas du till iFokussajterna Djurannonser iFokus eller  Omplacering iFokus. Gäller även de föreningar eller privatpersoner som hjälper andra kattägare att omplacera sina katter.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: