Annons:
Etikettbilder-filmklipp
Läst 892 ggr
EddaM
2012-02-11 11:14

Min hittekatts familj ♥

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en mamma och tre kattungar här hemma just nu. De är vackert raöd tigre allihopa. Mamma Lady är gosig och stångas med allt men är fortfarande lite osäker och rädd för män har jag märkt. Myzan är den av kattungarna som är skyggast och vågar knappt att lukta på ens fingrar. Majzan är absolut charmigast och lekfull men hon går inte att klappa ännu. Myran går att ta och hantera.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

 

Annons:
EddaM
2012-02-11 11:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Första bilden var på Majzan. Nu kommer en bild på mamma Lady =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

 

EddaM
2012-02-11 11:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Söta Myran =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

 

EddaM
2012-02-11 11:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Och tillsist men inte minst Myzan =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

 

Lena
2012-02-11 11:28
#4

Vilka goingar! Myzan kommer nog att bli tamare vad det lider. Ta efter de andra kissarnas beteende. Sådant brukar smitta av sig. Majzan ser lite annorlunda ut än sina syskon med sina stora runa ögon. Hur söt som helst. Ja man blir kär i hela familjen.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Roslyn
2012-02-11 11:34
#5

En underbar kattfamilj. Ganska ovanligt med röda honkatter också. De blir nog inte svåra att få sålda.

Lena
2012-02-11 13:08
#6

#5 Nej röda katter brukar vara populära utom i Norrland tydligen. När jag hämtade våra bröder på katthemmet som skulle lägga ned vara det nämligen överskott på röd vita katter i Piteåområdet och den färg som ratades. Det var därför det kom tre röd/vita katter till oss den gången. De hada massor av katter i den färgen.

Jag begriper inte hur det kan vara så att folk ratar katter pga färgen.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
Upp till toppen
Annons: