Annons:
Etikettkattprat
Läst 1851 ggr
Sehvrin
2012-02-08 13:52

Bra veterinärer i Borås-trakten?

Hej!

Jag ska flytta till Tranemo som ligger fyra mil söder om Borås. Mina två halvskygga stödhemskatter kommer också att följa med.

I nuläget har jag tack och lov inget behov av att besöka veterinären, men i fall något skulle hända så vill jag vara förberedd och ha alternativ. Min fråga är alltså:

Är det någon som kan tipsa om bra veterinärer i Borås-trakten som har bra hand med skyggisar?

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Annons:
[J96H]
2012-02-08 17:51
#1

Halloj…

Skulle rekommendera Blå stjärnans djursjukhus här i Borås. Finns flera duktiga veterinärer där. Men om jag skulle lyfta fram någon som har bra hand med skyggisar så är det Jonna. :)

Välkommen till Boråstrakten! :)

Vinterdag
2012-02-08 21:18
#2

Vill du att dina katter ska få bra vård, är det Blå Stjärnan i Göteborg som gäller.

lillmymlan
2012-02-08 23:05
#3

Har hört att vet i Partille är bra också :) och bra med skyggisar!

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

SMMM
2012-02-08 23:20
#4

Vi har hållt på i Borås i ca 6år nu med hemlösingar och har alltid gått till Blå Stjärnan i Borås. Bra med skyggisar och så. Har inget att klaga på överhuvudtaget!

Ska jag lyfta fram specifika vet så är det Jonna… De flesta vet är bra men man får juh sina favoriter såklart!  :)

kattassen
2012-02-09 09:58
#5

#2 Blå Stjärnan i Göteborg är svindyra och inte särskilt tända på skyggisar är min erfarenhet. Vi anlitar alltid Djurkliniken i Partille som är guld när det gäller skygga katter. Har klämbur och vant folk!

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

 

Upp till toppen
Annons: