Annons:
Etikettsajten
Läst 1035 ggr
Roslyn
2012-02-04 10:39

Akut hjälp med matning Gbg- Stigs Center

I Göteborg är det nu riktigt kallt kryper ned till ca 16 minus nattetid.

I förrgår var jag och försökte fånga in en Stigs Center kisse. Tyvärr ingen fångst och ingen skymt av katter.

Såg däremot spår från minst tå katter, varav ett spåravtryck lite mindre  till formatet.

Dessa katter verkar inte söka sig till människor lika lätt som de övriga som fångats in där. Tror de här är betydligt skyggare. Min undran är om det finns några människor i Göteborg som kan tänka sig att mata dem  till att börja med nu i helgen  och nästa vecka. Torrfoder får det bli  eftersom allt annat fryser.

Lokaliseringen är inte klar, men det finns en trolig koppling till två ställen förrutom MacDonalds. Skicka PM om du vill hjälpa till så ska jag förklara vart det förnuvarande är bäst att lägga maten.

Behöver inte vara något dyrt torrfoder, men nu har deinget förrutom frysta rester. Vi vet att folk har matat där, men är osäkra på om det sker fortfarande och i vilken grad. För att kunna fånga in dem behövs en mer permanent  matplats, men det här kommer nog att funka  nu i nödfall.

Finns det någon? Jag jobbar hela helgen (intensivt) men kan  någon dag nästa vecka.

Mvh Anette

Annons:
Marga
2012-02-04 17:57
#1

Puttar!

Roslyn
2012-02-04 19:33
#2

Kattprinsessa matar ikväll Kyss

Tack snälla.

Tack till ännu en frivillig Glad via PM.

Här kommer att behövas flera matare så anmäl gärna intresse via PM.

Enda chansen att få in dessa är att vi just matar dem.

Putt i denna iskalla lördagskväll.

Tissetassarna
2012-02-04 21:38
#3

Jag åker dit i veckan om jag får tid över, har mycket hos vetrinären i veckan med katterna som e inne just nu. annars kan jag ta helgen

Roslyn
2012-02-07 19:59
#4

Genombrott. Skrattande Äntligen har katten/erna hittat till maten. Hurra.

Tissetassarna
2012-02-07 21:36
#5

åååååå vad härligt!!!! du får gärna ringa när du har tid över så jag kan få en uppdatering!

Upp till toppen
Annons: