Annons:
Etikettsajten
Läst 888 ggr
Maria P.
2012-02-03 12:52

Snälla, hjälp mig!

Denna insamling stoppas. Det finns redan en insamling för de katter som Angelica arbetar med och som dem som vill hjälpa dessa katter kan skänka pengar till:

5.Angelicas (KKS) kolonikatter swedbank.clearing 8214 konto 924 040 084-7                                    Märk insättningen med "Ditt alias el namn"

BALTAZAR OCH PLUTO.
Baltazar hälsar att han mår bra och trivs här i sitt nya jourhem och tackar alla ni som hjälpte honom.

Nu är det PLUTO SOM BEHÖVER ER HJÄLP
Snälle, vackre, Pluto ska opereras nästa vecka för en kostnad av ca 5.000 kr. 
Han behöver akut er hjälp då vi har ganska svårt ekonomiskt pga. att flera katter blev sjuka på sistone och vi har haft stora veterinärkostnader.
Alla bidrag är välkomna, stora som små, och hjälper käre Pluto till ett bättre liv. 
Sätt era bidrag på Swedbank clearing 8214-9 konto 924040084-7 eller på Plus Girot 138 39 84-0 (tillhör KKS) märkta med "Pluto".

TACK på förhand för er solidariska hjälp!

Mvh, 
Maria P. (Baltazar och Plutos jourhem).

Eftersom jag inte kan se att detta är en godkänd insamling ber jag TS kontakta Sajtvärd för godkännade. Det är inte tillåtet att på eget bevåg starta insamlingar på hittekatter.ifokus.

Jag låser tråden tills detta är utrett

/Kattassen - medarbetare

Annons:
kattassen
2012-02-03 15:33
#1

Är denna insamling godkänd av sajtvärden?Vi har regler för hur insamlingar skall gå till och på förekommen anledning då många insamlingar inte har gått rätt till så måste sajtvärden godkänna först.

Om inte detta är gjort ber jag dig kontakta Lena.

Låser tillsvidare

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

 

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: