Annons:
Etikettros-ris
Läst 2423 ggr
Roslyn
2/1/12, 10:26 AM

Imponerande av tissetassarna -Dagens ros

Vill ge ett fång tulpaner (som känns mer vårligt) till duktiga tissetassarna/Västerkatten som kånkandes på buss med barnvagn, en liten i sele på magen , kattbur,o annat ensam lyckats lokalisera Stigs Centerkissarna.

KyssKyss Gilla, Gilla Gilla.

Kram Anette

Annons:
Roslyn
2/1/12, 10:55 AM
#1

Hmm bilden föreställde baksidan av MacDonalds så vidare kartläggning behövs, men här finns en imponerande vilja kan jag säga. Heja, heja!

Lena
2/1/12, 11:10 PM
#2

Det var bra jobbat vill jag lova!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tissetassarna
2/2/12, 6:47 AM
#3

Oj blir helt rörd, tack så otroligt!!! Nu har jag varit sjuk i två dagar men vill så gärna ut igen!! Igår pillade jag med hemsidan och nu är den tillfälligt klar, www.vasterkatten.se visitkort beställt och även ny mejl fixad thereze@vasterkatten.se Vi väntar just nu på vårat bankgiro och företagskort! Låt arbetet börja med att få ihop tillräckligt med vilja och pengar för att inom en snar framtid få igång vasterkattens djurcenter!!! idag ska material för egengjorda kattprodukter inköpas! så håll koll på våran webbshop där allt överskott (efter moms och inköpslostnad) går till vård och intagande av våra djur!

Alexej
2/2/12, 10:19 AM
#4

super:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Liz-arden
2/2/12, 6:09 PM
#5

Hemsidan verkar inte fungera eller också är det fel på länken.

Tissetassarna
2/2/12, 6:43 PM
Annons:
Upp till toppen
Annons: