Annons:
Etiketthittekatter
Läst 3598 ggr
[squash97]
1/19/12, 11:26 AM

Vilken sorts katt?

Detta kanske låter skumt men iaf bor min ena moster ilägenhet, hon har inga barn eller någon man eller så och hon funderar på att skaffa katt(vilket jag tycker är bra för då får hon både sällskap och kanske kan hjälpa någon katthems katt så att de kan hjälpa nya katter) men hon kommer inte att kunna släppa ut den. Hon kan ju så klart gå ut med den i sele och så men inte släppa ut och in den i trapphuset… Enda problemet är att hon inte tycker om tanken på att den ska sitta inne och glo på dagarna när hon jobbar och tycker att det är hemskt att den aldrig får komma ut ordentligt och leva ett "riktigt" kattliv. Så jag tänker att det hade varit bra för henne att ha en katt som av hälso-skäl inte kan g ut själv. Hon skulle behöva en katt som liknar en hund i sättet och är väldigt snäll, bara att skriva! :)

Annons:
Fridaaaa
1/19/12, 11:31 AM
#1

Jag hade haft 2 katter, då dem kan behöva varandras sällskap om man är borta om dagarna:)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Katthemsmatten
1/19/12, 12:09 PM
#2

Definitivt - skaffa 2 katter. Inte dubbelt så mycket jobb, men dubbelt så mycket glädje. Och de har sällskap av varandra. Besök närmsta seriösa katthem och boka 2 hemlösingar. Glad

Medarbetare Hittekatter iFokus

ingvarisbjorn
1/19/12, 12:33 PM
#3

Man kan dessutom berika katternas inomhusliv på alla möjliga sätt! [HÄR](http://katter.ifokus.se/articles/4d71480cb9cb46222705c492-ett-gott-liv-som-innekatt ""ett gott liv som innekatt"") är en toppenartikel som jag tycker är väldigt inspirerande och full med tips Glad

[squash97]
1/19/12, 1:34 PM
#4

Jättebra, tror att hon blir glad när jag berättar om det här ;)

kattassen
1/19/12, 1:39 PM
#5

Vi har flera katter från Kvibergskolonin som vill flytta två och tvåSkrattande

Gillla gärna vår Facebook-sida och kika på bilderna:

http://www.facebook.com/?ref=hp#!/pages/Gothiakatten/144605125627370

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

 

Upp till toppen
Annons: