Annons:
Etiketttips-råd
Läst 1116 ggr
Mia
12/28/11, 1:38 PM

Någon som vill ha kattmat?

Hej!

Jag bor just nu i Karlskrona, Blekinge Län.
Jag flyttar 2jan till Landskrona, Skåne län.

Mina katter äter endast BARF och därför har jag rätt mycket torrfoder kvar hemma, som jag tänkte kolla om någon kattförening vill ha? Dock har jag inget körkort och ingen bil och har inte riktit tid att åka buss/tåg, så därför får ni kunna ta er till Karlskrona.

Jag har två stycken Bozita 10kg torrfoder, en för kattungar och en för kastrerade vuxna. Sen har jag ca 12 pack tetror från Bozita. Sen har jag annat torrfoder som t ex Mjau och några andra märken som jag ej kan utantill nu i huvudet. Har också ett torrfoder från veterinären, från Hills. Det är för känsliga magar. Har också blötmat Hills i/d. två burkar.

Någon i Karlskrona som vill ha detta? Allt skänkes såklart.

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Annons:
wendel83
12/28/11, 2:19 PM
#1

Mia jag tar gärna emot maten. Bor ju i Asmundtorp utanför landskrona.

MVH Angelica KKS

wendel83
12/28/11, 2:21 PM
#2

Såg att du vill att det ska hämtas i Karlskrona.Du kan inte ha med det till Landskrona? Annars har vi ett katthem i karlskrona också som kan hämta. Om du kan ha med nåt tar jag gärna blötmaten och hills i/d.

Mia
12/28/11, 2:23 PM
#3

Jag kan försöka ta med det till landskrona i flytten, blir lite krångligt bara men det får säkert plats. Glad Vill du ha allt?

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

wendel83
12/28/11, 2:29 PM
#4

ja allt går till användning.Finns ju flera kolonier i landskrona och håller på med. En i Helsingborg och en i Kågeröd så många munnar att mätta = ).

Naquita
12/28/11, 3:06 PM
#5

jag finns i Karlskrona och skulle jättegärna vilja ha maten till katthemmet i Ronneby

www.ronnebyshittekatter.se

Då stödjer du en seriös förening nära dig!:)

Mia
12/28/11, 5:59 PM
#6

Har lovat Angelica all maten men om hon kikar in här och kanske vill dela maten med dig så kan ju det fungera?

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Annons:
Naquita
12/28/11, 6:28 PM
Upp till toppen
Annons: