Annons:
Etiketttill-minnet-av
Läst 3309 ggr
majvi
11/5/11, 9:59 AM

Tänd ett ljus

Sänd en tanke till alla  oskyldiga varelser som mist sitt liv alldeles för tidigt och tänd ett ljus för dem.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Annons:
Josefa
11/5/11, 10:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag vill tända ett ljus för Enoks små syskon som inte fick leva. Och alla andra små oönskade och önskade kissar som inte längre finns i livet.

[Sniff]
11/5/11, 12:53 PM
#2

Tänder ett ljus för alla katter som inte längre finns, och skickar kärlek till dem.

majvi
11/5/11, 1:05 PM
#3

Gone to soon vill jag tillägna alla katter som aldrig fick chansen

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Lena
11/5/11, 2:28 PM
#4

En god tanke Majvi med denna tråd! Tyvärr blir det allt för många ljus som släckts för tidigt av oss människor. Direkt eller indirekt…..

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

majvi
11/5/11, 5:19 PM
#5

"Låt oss drömma om morgondagen där vi verkligen kan älska från själen, och känner kärlek som den ultimata sanningen i hjärtat av hela skapelsen."

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Svali2011
12/30/11, 10:55 AM
#6

Jag vill tända ett ljus med mycket kärlek till min älskade katt som dog för snart två månader sedan. Jag saknar honom så mycket, kan inte fatta än.

Annons:
Amanda_Mouse
3/10/12, 8:50 PM
#7

Jag vill tända ett ljus för min underbara katt Romeo som nu bor i himeln. Gråter Han dog olyckligt i oktober 2011, bara 3 veckor gammal..

Jag saknar dig! Skickar all min kärlek till alla katter som nu inte finns i livet och inte ens fick chansen.. <3

Jourhemmet
3/10/12, 10:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Jag vill tända ett ljus för lille Rizzo som bara fick bli sex veckor gammal pga människans dumhet.

Lena
3/10/12, 11:54 PM
#9

#8 Men åhh så sööt han var! Vad var det som hände honom? mitt hjärta gråter!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jourhemmet
3/11/12, 1:21 PM
#10

Ägaren släppte ut mamman när Rizzo och hans syster var en vecka gamla. Mamman blev omedelbart dräktig igen och stötte då bort sina ungar. Ägaren matade Rizzo och hans syster med bebismat?!? istället för kattmat. Och pga näringbrist av den näring han så väl behövde så orkade inte kroppen längre.

Lena
3/11/12, 1:37 PM
#11

#10 Så himla ledsamt och tragiskt! Varför skaffar sig sådant folk katt?

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
3/11/12, 2:58 PM
#12

I tanken tänder jag ett ljus för de missar som gått till Skaparkatten..

Upp till toppen
Annons: