Annons:
Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 3460 ggr
Lena
5/31/11, 7:54 PM

Vad gör du helst?

På vilket sätt bidrar du helst till arbetet med hittekatter?

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
Puma77
5/31/11, 8:02 PM
#1

Tillverkar och säljer mestadels men har ju även tagit hand om två hittekatter.

 

//Pia

[sheserazade]
5/31/11, 8:28 PM
#2

jag skänker pengar. är stödhem.samt arbetar på egenhand med hemlösa katter

ingvarisbjorn
5/31/11, 8:37 PM
#3

Att vi har varit jourhem är nog det som har gjort mest skillnad, för både oss och katterna. Men hjälpa till på katthemmet är också väldigt givande. Skulle gärna göra mer praktiskt "ute i fält". Vi har dock inte utrymme att skänka några pengar, mer än ytterst sporadiskt.

Hawknestgrove
5/31/11, 8:47 PM
#4

svarade 7

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Lena
6/1/11, 11:46 PM
#5

Svarade 6 då det är det förebyggande arbetet som känns allra viktigaste. Annars gör vi lite av varje. Med 9 hittekatter här hemma är det nästan som att ha ett litet katthem.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Mona22
6/2/11, 7:05 AM
#6

 nr 1 och 6. Då jag inte tål huskatter så gör jag mitt genom att skänka pengar och informera om hur läget är till jobbarkompisar och vänner.

Annons:
catfoot
6/2/11, 10:17 AM
#7

Skulle vilja svara på flera alternativ..Men nr 5, valde jag..Fast jag inte varit så aktiv pga, sjukdom..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

kattassen
6/2/11, 1:28 PM
#8

Helst av allt skulle jag vilja kryssat i alla rutorna. Men tyvärr finns det begränsningar för ens förmåga och möjligheter att hjälpa till.

Som situationen ser ut just nu är pengar till olika verksamheter det jag kan bidra med (#1). Sedan skulle jag vilja säga #8 Annat: Transporter kan och har jag ibland hjälpt till med.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

 

lillmymlan
6/2/11, 2:09 PM
#9

En gör så gott en kan :) med både ditt och datt… svarade 02

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Lena
6/4/11, 11:09 AM
#10

#9 Lillmymlan det stämmer verkligen på dig!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

UlrikaD
6/5/11, 2:43 PM
#11

Kryssade i jourhem. Är heltidssjukskriven så det finns aldrig några pengar över att skänka tyvärr:(

Denna kommentar har tagits bort.
Sidentass
1/19/12, 5:33 PM
#13

Har tagit hand om ett flertal hemlösa på egenhand, särskilt innan jag flyttade från min hemstad Örebro, sen har jag varit jourhem från och till i småland och nu i Linköping..går allt som vi hoppas, blir det flytt till Kalmar framöver,- men först måste vi få napp på en lägenhet - det lär vara många som står på tur..och först till kvarn..

Har haft tankar på att kanske kunna vara behjälplig för katthemmet kompis när vi väl är på på plats i Kalmar..

Virkning ägnar jag mej gärna åt..dags att komma till skott bara, som jag tänkt så länge! Går också gärna ut o "tapetserar" upp lappar för att höja kattens status..

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Lena
4/7/12, 2:15 PM
#15

Putter upp en äldre undersökning runt en fråga som är ständigt aktuell.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tissetassarna
4/8/12, 9:34 AM
#16

Mitt svar får väl bli 1-7 då allt det ingår i drivandet av västerkattens verksamhet

Delfinen
4/8/12, 10:07 AM
#17

Kanske jag inte förstog frågan men då det stog vad jag helst gör så krockade det med vad jag kan göra och i och med det gör.

Skulle vilja göra allt som står där men tyvärr funkar inte det av olika orsaker.

anebit
4/8/12, 10:21 AM
#18

1 och 7

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Lena
4/8/12, 10:39 AM
#19

#17 Vad man helst bidrar med antar jag utgår från vilka möjligheter man själv har. Det var i alla fall så jag tänkte när jag formulerade frågan. Sedan kan man naturligtvis tolka det på olika sätt.

Och visst är det så att man skulle vilja göra mycket mera men ekonomi. tid, platsbrist sätter i regel sina gränser. Tänk om man vore miljonär….

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Delfinen
4/8/12, 10:41 AM
#20

#19 Ja du…tänk om man vore miljonär. Vet precis vad jag skulle göra då Tungan ute

Annons:
anebit
4/8/12, 10:46 AM
#21

Jaaa, tänk om man vann några miljoner. Så roligt det vore att få skänka pengar till alla eldsjälar som kryper omkring i buskarna och fångar hemlösa katter.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Upp till toppen
Annons: