Annons:
Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1575 ggr
KattensTalan
2011-05-09 15:20

Kattens Talans extra årsmöte 22/5

Hej!

Kattens Talans styrelse kallar alla intresserade till extra årsmöte söndagen den 22/5 2011. Mötet äger rum i ABFs lokaler i Arlöv kl 13.00. Vi bjuder på fika. Det krävs att man är medlem i föreningen för att kunna rösta, och då vi inte har medlemsregister än så behövs det att man har med sig 50 kronor, vilket är den beslutade årsavgiften, att bli medlem för om man önskar så.

Dagordning

  1. Mötets öppnande
  2. Val av mötesordförande, sekreterare, justerare.
  3. Mötets behörighet, är mötet behörigt?
  4. Presentationsrunda
  5. Dagordningens fastställande med eventuella ändringar i ordning och övrigtpunkt.
  6. Rapporter
  7. Ändring av stadgarna för möjlighet att ha kassör på distans
  8. Omval av föreningens sekreterare och kassör på uppmaning av kassörsekreteraren.
  9. Byta server för hemsida?
  10. Minnesplats för bortgångna katter på nätet - möjlighet till bidrag till verksamheten?
  11. Meddelanden från mötesdeltagarna
  12. Hur-gick-mötet-runda
  13. Mötets avslutande.

Som sagt, alla intresserade är hjärtligt välkomna.

Kontakta Kattens Talans ordförande, Johanna Hoogendoorn, vid frågor:

Telefon 0732160966, ordforande@kattenstalan.se , via Facebook samt till ”Hennum” på hittekatter.ifokus. Även Kattens Talan finns som medlem på HiF.

Kattens Talan har både grupp och sida på Facebook, med samma namn. Gilla oss gärna!

Hoppas vi ses!

Annons:
Hennum
2011-05-09 15:27
#1

Hoppas att det kommer lite folk som är nyfikna!

Ska försöka maila ut till alla föreningar osv vars mail jag har. Men det är ingen fullständig lista. Är det någon här som vill få mail skickat till sig, så meddela mig er mail, eller maila mig. Så ska jag se till att ni får viktiga nyheter direkt i inboxen. :)

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Hennum
2011-05-10 21:02
#2

Puttar så att så många som möjligt i skåne kan se!!! Vi vill engagera oss i frågorna som de hittekattsaktiva i skåne tycker är viktigt, så vi behöver alla!!!

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Hennum
2011-05-12 14:36
#3

puttar igen :P

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

KattensTalan
2011-05-14 02:33
#4

Putteliputt med tassen

Hennum
2011-05-16 22:11
#5

En liten uppdatering, mötet är uppflyttat en timme för vi ska först ha ett möte med lite aktiva i malmö för att börja planera samordning mellan de olika organisationerna för att minimera dubbelarbetet och öka effektiviteten. FFK bad kattens talan att sköta det administrativa. Kul!

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Upp till toppen
Annons: