Annons:
Etikettmedia
Läst 557 ggr
Alexej
8/22/07, 2:28 PM

Varför finns det så dumma människor? :(

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
gubben
8/22/07, 2:36 PM
#1

Bara svaren han får gör ju att var och en begriper att det inte är en myt. "Tinkerbellans" svar tar priset tycker jag, sen orkade jag inte läsa längre. Är den personen som skrev alltså anställd av Aftonbladet? Det kan väl ändå inte vara sant.

Alexej
8/22/07, 2:43 PM
#2

Värsta svar var typ: Jag brukar göra som min f.d. arbetskompis sa: Se jag en katt springar över vägen, då gasar jag…Ledsen

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

JosephineF
8/22/07, 2:49 PM
#3

Men äntligen en kille som vet vad han pratar om! Han måste ha gjort otaliga besök på katthem för att anse sig ha material nog för att skriva sån här smörja. Förb*nnade galning.

supermoccine
8/22/07, 2:52 PM
#4

Arghl! Det värsta tycker jag nästan är alla puckade kommentarer. Iof lär det ju vara mest puckon som läser hans blogg, men ändå. Man blir så nedstämd av bara tanken på att det är så här folk tänker. Och då är det inget konstigt att situationen är som den är.

Hawknestgrove
8/22/07, 2:57 PM
#5

JAg kommenterade jag med. "Bajskorvens" kommentar var klockren……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Alexej
8/22/07, 2:58 PM
#6

Okay, många tycker inte om katter. det kan jag acceptera. Men en som skriver i en tidning och får otrolig mycket makt genom det, borde hålla käften när han inte vet bättre! Fattar de inte (för tydligen har Gert Fylking sagt samma sak i ett radioprogram) hur mycket de kan skada andra genom sitt ogenomtänkta prat.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
JosephineF
8/22/07, 3:01 PM
#7

Jo men Stjärt Fylking har väl aldrig något vettigt att säga?

gubben
8/22/07, 3:22 PM
#8

§6 Gert Fylking pratade om det i ett radioprogram förra året Kör de programmet i repris nu då eller sitter han och upprepar sig? Robert Aschberg var inte sen att haka på den gången förresten. Att de inte har sett någon sommarkatt är ju som att säga att det inte finns svältande barn i Afrika för jag har då aldrig sett några, utom på TV då fast där har de ju även visar hemlösa katter så….

Lena
8/22/07, 3:27 PM
#9

Gert Fylking har tydligen varit ute och kört repris på sitt radioprat från två somrar sedan när han och Hasse Aro gladligen raljerde på samma tema. Han hade vad jag förstod åter igen raljerat om sommarkatten som en myt imorse, vilket bloggens skribent kopierat. Ungefär samma fenomen som vissa tagit till när de förnekar förintelsen.

Vad trött man blir! Som sagt hur dum får man bli?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

gubben
8/22/07, 3:30 PM
#10

Jag har aldrig fattat varför Gert Fylking öht får yttra sig offentligt. Vad är han egentligen? Jag tror aldrig jag har hört någt vettigt komma ut ur hans mun utan för det mesta brukar det handla om kiss och bajs och sånt.

JosephineF
8/22/07, 4:12 PM
#11

Ja, därav Stjärt Fylking..

Jenna-Gun
8/22/07, 4:16 PM
#12

Orkar inte läsa allt.

Vilka knäppisar som komenterade.

Ids inte skriva en komentar.

Lena
8/22/07, 4:29 PM
#13

Såg att vi har kommit med några stycken med våra kommentarer. När man klickar på mitt namn så kommer man till Hittekatter i Fokus. Det var väl lite smart va? (Nej nu har jag snart hamnat i samma bottenläge som bloggaren själv).

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
johnnys girl
8/22/07, 4:55 PM
#14

Även jag har skrivit en kommentar. fastän jag borde hålla mig ifrån sådan bottenlägen. Vi får väl se när den blir publicerad.

Fast jag skriver att han har rätt sommarkatten är en myt, katter och andra djur överges året om, inte bara på sommaren. Sedan kan jag inte låta bli att ge media en känga för att de bara skriver om övergivna katter på sommaren när det är nyhetstorka. Varför inte belysa problemet året om.

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

 

Engla
8/25/07, 10:26 PM
#15

Men han är ju som han är, den där Alex. Det är ju sådant han blir känd för…Men tragiskt. Skrikandes

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

modellflickan
8/25/07, 10:38 PM
#16

Alex är århundrandes bluff, lilla krypet.

MorganP
8/25/07, 11:52 PM
#17

Jag har svaret ett kort inlägg.

karins
8/25/07, 11:58 PM
#18

Vad är detta för en typ som bara har en tråd i huvet som håller öronen på plats!?

Lena
8/26/07, 1:14 AM
#19

#18 Ja han ger då inte intrycket av att ha så mycket att skriva om i alla fall. Desperat bloggare kan man nog kalla det utan att ta till överord. Vissa bloggar bara för sakens skull.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

anebit
8/26/07, 1:16 AM
#20

Okunskap föder dessa uttalande.  Hoppas han tittar på "Hitta Hem" i höst.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Annons:
Upp till toppen
Annons: