Annons:
Etiketterkattsjukdomarkattens-beteende
Läst 14536 ggr
Simson
8/29/08, 8:49 PM

Indy's analsäcksinflammation och operation

Inför veckohandlingen förra fredagen bestämde jag mig för att ta en lugn helg då jag mådde dåligt av allt jag gjort under veckan. För mycket igen.

Mellan 2 och 4 lördag morgon var jag mycket dålig och vaken. Tur att det var OS och utsändningar så jag kunde glömma eländet en stund. Grabbarna sov men vaknade av tv'n och fick lite godis så de somnade nöjt om.

Vid 9 gick jag upp för att duscha och märker att Indy tvättar sig. Nyligt toabesök tänker jag.

Väl ute ur duschen märker jag att han fortfarande tvättar sig och börjar bli blöt. Undrar om något bajs fastnat i pälsen, vilket inte är ovanligt.

Tar upp Indy i knät och ser ett sår i rumpan. Får dåliga vibbar och kollar extra noga. Jo det är en sprucken analsäck IGEN! STÖÖÖN!

Ringer veterinärerna som turligt nog har jour på helgförmiddagarna. Övertygar dem om att det är en analsäck som spruckit och jag får komma in direkt.

Klär på mig, trycker in Indy i buren och knallar iväg…nyvaken och förvirrad om hur jag skulle hitta…ny i stan och allt.

Väl vid undersökningen visar det sig att min tro var rätt…det är en sprucken analsäck och Indy blir sövd och jag får assistera vid operationen där han rensas.

Denna gång frågar jag om det kan komma av fodret eller något annat hemifrån då det var 2005 som Atos var med om samma "äventyr"!
Läs mer om Atos' analsäcksinflammation och operation…

Analen sitter upptill på fotot och den spruckna säcken vid ca kl 4…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Annons:
Simson
8/29/08, 8:52 PM
#1

Indy sköter sig exemplariskt och somnar fint.

När de sprutar rent analsäcken så reagerar han då det måste göra ont. Förvånad

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Simson
8/29/08, 8:55 PM
#2

Efter att här inne sett den mjuka kragen frågar jag efter en sådan till Indy. Det var tydligen ingen vanlig fråga för de tyckte att det var hundkragar. Jag fick den minsta i alla fall och för att vara på den säkra sidan köpte jag även den hederliga tratten.

 

Måste dock så här i efterhand säga att den är den bästa investering jag gjort!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

catfoot
8/29/08, 8:56 PM
#3

Men lilla stackars Indy…Det måste göra ont detta, ser verkligen ut som det..Hoppas nu att lilla Indy slipper mer av detta..Ser att ni varit drabbad av detta tidigare med Atos..Ja, man undrar vad som gör att det blir så där…Nospussar i mängder till dina vackra kisser, från oss Catfootare..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Simson
8/29/08, 8:57 PM
#4

På väg hem igen gick vi omvägen över industriområdet och det var bra för det var mycket lugnare och Indy skrek.

 

Det är inga problem alls med att göra av med pensionspengarna på helgerna…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Simson
8/29/08, 9:01 PM
#5

På kvällen var Indy uppe och rörde på sig. Helt plötsligt viker sig benen åt fyra olika håll, huvudet åker rakt ner i golvet och han ylar skärande.

Jag tar upp honom i famnen och tänker att nu dör han. Nu måste vi åka in till veterinären igen.

Då känner jag att det krampar i rumpan. En icke alltför angenäm doft infinner sig och jag inser att han bajsar på sig. Det är därför han ylar. Det gör ONT!

Då var jag svettig! Det erkänner jag!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Simson
8/29/08, 9:03 PM
#6

Tack CatFoot! Enligt veterinären finns det inget hemma eller i kosten som kan framkalla detta utan det är bara en dålig slump att jag fått det på både Atos och Indy.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Annons:
Alexej
8/29/08, 9:04 PM
#7

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Simson
8/29/08, 9:09 PM
#8

Då jag inte hann in på apoteket på lördagen planerade jag in ett besök på sjukhusapoteket på söndagen efter 15.

En av kattsamariterna erbjuder sig att skjutsa mig till apoteket när hon hörde att jag tänkte gå dit också. Tur var det för när vi väl kommer fram i kön så visar det sig att de inte har smärtstillande.

Då skjutsar hon ut mig till veterinärkliniken på vinst och förlust men de har stängt på eftermiddagarna och hänvisade till Västerås.

På impuls kör hon då till distriktsveterinärerna och där finns en kvar som är på väg hem. Hon har heller inget smärtstillande men kan ge han en spruta om vi kommer genast med han.

Hem efter Indy. Till veterinären. Spruta. Sen är jag så slut att jag gråter.

Samariten tar receptet och lovar hämta ut det åt mig på måndagen. Det finns änglar!! Jag har sett några nu!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Simson
8/29/08, 9:18 PM
#9

Väl hemma igen tar jag av kragen och lägger mig bredvid och passar på Indy. En välbehövd tupplur. Kragen får ligga bredvid…

 

Vi har det ändå ganska mysigt och kollar en film "tillsammans"…

 

Julian kommer upp och kollar vad som hänt med Indy. Julian blir lycklig över att få ligga bredvid sin store idol!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Simson
8/29/08, 9:24 PM
#10

Framåt kvällen blir det dock fart på Indy då jag öppnar skåpet där godiset finns…

 

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Simson
8/29/08, 9:30 PM
#11

Idag var första dagen Indy fick gå ut. Det var verkligen lycka!! Han klättrade upp i två träd och släpade runt mig i tokryck uppför slänterna. Jag som är så smidig och vältränad…inte!

Efteråt hann Indy inte släpa sig till sängen så somnade han uttröttad…mitt på köksgolvet…

 

Senare kröp Indy in i Julians koja och somnade…och bara två baktassar tittade fram…

 

Nej jag vet faktiskt inte varför Julian gör sådana kojor. Han kryper alltid under det han egentligen skall ligga på. Även kattbäddarna ligger han under och inte i… Underlig liten "typ" Julian… Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Jenna-Gun
8/29/08, 10:30 PM
#12

Intressant att läsa om kissarma. Hoppas Indy kryar på sej.

Jenna

Simson
9/1/08, 10:33 PM
#13

Indy mår mycket bättre nu och slipper sin vackra krage. Nu slipper han antibiotikan också vilket nog är det bästa. Smärtstillande var tydligen gott för det gick ner utan problem. Allt läker så fint.

Indy har däremot blivit mycket bortskämd med att få godis för att äta upp antibiotikan så nu "kräver" han mer än förut. Tungan ute

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Annons:
Sidentass
9/2/08, 2:12 AM
#14

men åhhh så skönt att Indy mår bättre..vår Lassie hade analsäcksinflammantion för flera år sedan, vi fick fara till vet där han fick eländet bortspolat så han kom lindrigare undan än din Indy…vilka vackra missar ögonen får njuta av i den här tråden, måtte han nu fortsätta att krya på sig, den skönheten!

Fagddu
9/2/08, 8:30 AM
#15

Stackars liten kisse som fick ha så ont. Men tur att han blev bättre. Och lite bortskämd får man lov att vara efter man varit så sjuk. :)

catfoot
9/2/08, 8:36 AM
#16

Va, glad jag blir Simson…Att höra att lilla Indy är bättre..Å visst är väl lilla kissen värd godis, å att matte skämmer bort Indy lite, nu när han haft så ont…Puss på nosen Indy från oss Catfootare…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Simson
9/2/08, 2:23 PM
#17

På bilden i #1 har Indy fått uppvakningsdroppar och tuggar fradga så att han ser ut att ha "mjölkmustasch". Rynkar på näsan

Idag har jag bäddat rent i sängen. Det var lite märken efter såret i rumpan. Kändes inte intressant att göra det tidigare men nu är det så väl läkt att det inte vätskas längre. Ikväll blir det att sova i nya lakan. Kan kännas lyxigt efter allt nu. Skrattande

Jo ni. Borskämd är bara förnamnet. Jag tror jag vaknat 4 gånger i natt av att det suttit "någon" och klöst på nattygsbordslådan för att visa att jag skall öppna den för att ge dem godis. Cool Då är de andra grabbarna inte sena att hänga på. Tre knallhattar som storögt sitter nedanför sängen. Sedan slänger de sig efter handen med godiset. Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Jenna-Gun
9/2/08, 2:28 PM
#18

Vem har inte bortskämda kissar.

Det är som sagt bara förnamnet

catfoot
9/2/08, 4:57 PM
#19

Jadå, här är ett gäng oxå..Å då speciellt Virus, som i perioder varit så dålig..Nu tyvärr fått en enorm övervikt, pga. extra god mat å Kortison..Så nu känns det som om matte får sluta med dom här dumheterna, å dra ner på maten, till bortskämda katter..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Simson
9/8/08, 9:18 PM
#20

Igår kväll ringde två tjejer på min dörr och ville sälja jultidningar. Blev naturligtvis en massa prat om mina katter och mina skyltar på dörren. =) Berättade att jag tänkte köpa en skylt med "Hemförsäljning nej tack!" av KKS. De hade katt från Kattsamariten!

Indy fick komma och visa upp sig och det gillade han. Såg dock att han inte var så alert och tolkade det som att jag väckt han.

Såg senare att rumpan var svullen och även varm. Oron spred sig snabbt hos mig. =(

I morse såg jag att analsäcken spruckit igen! Gråter

Akut till veterinär igen! Mer antibiotika och smärtstillande.

Återbesök nästa tisdag med spolning av säckarna. Funkar inte det så opererar de bort dem.

Tack till dessa två tjejer som fick mig att se att Indy var dålig igen!! Annars hade jag lagt mig utan speciell koll och uppmärksamhet över honom i dag. Nu kom vi in tidigt till vet.

(Jag som var så sliten och mådde dåligt redan igår är inte speciellt pigg nu. Var på väg in i utmattningsspyorna redan igår. Är nu orolig över att de kommer ikväll istället.) Rynkar på näsan

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Annons:
Jenna-Gun
9/8/08, 9:51 PM
#21

Men lilla Indy så tråkigt att det inte blir bättre.

Krya på dej.

mymlanbus
9/8/08, 9:55 PM
#22

Men lilla kissen då… så jobbigt :(

Säger som Jenna… krya på dig kissen

catfoot
9/8/08, 10:00 PM
#23

Men lilla Indy..Inte igen, stackars dig vännen å din matte..Nu sänder vi ett gäng krya på dig kramar från oss Catfootare..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

karins
9/8/08, 10:13 PM
#24

Åh stackars Indy : ( Vad jobbigt. Många krya på kramar.

Fagddu
9/9/08, 12:46 PM
#25

Men stackars lillkissen. Så där kan det ju inte hålla på. Hoppas operationen är mer varaktid den här gången. Krya på dig Indy! :)

Simson
9/9/08, 10:03 PM
#26

Tack alla vänliga själar hälsar Indy.

Han ser så deppig ut i sin krage. När jag tar av den och håller han under uppsikt så springer han järnet runt i lägenheten så det är gott gry i grabben ändå. =)

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

catfoot
9/9/08, 10:05 PM
#27

Skönt att höra att höra att grabben är full av liv…Pussa på gobiten från oss Catfootare

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Annons:
Simson
9/10/08, 2:10 PM
#28

Nu har jag sett det positiva med att Indy blivit bortskämd med massor av godis…han fattade inte att jag bytte en godis mot en antibiotika nu när han fick godis vid lunch! Flört Han slängde sig fram i konkurrensen om godisbitarna och jag gav tabletten och snabbt efteråt en godis. Luuurad!! Skrattande

Hoppas det inte var en engångsföreteelse utan att det går att lura resten av tiden också!!! Glad

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

catfoot
9/10/08, 2:34 PM
#29

Så är det att vara en liten glupsk kille Indy…Nu lurade matte dig rejält..kul att höra att kissen mår bättre…/Catfoot

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Simson
9/10/08, 2:39 PM
#30

Vi har varit ute på promis idag. Han sprang inte omkring precis men jag förstår att det är skönt att byta scenario ibland. Tror att det hjälper till läkandet med positiva intryck.

Grannhusets katt kom och hälsade på. Han tycker nu att Indy tillhör hans revir så vi var "ointressanta". =) En ursöt gullig hankatt. Svart och vit. Skall gå och presentera mig någongång för hans matte/husse. Kan vara kul.

Jo det kändes riktigt roligt att tabletten gick ner utan att han fattade något! Ibland känns det bra att medvetet kunna luras! Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Simson
9/17/08, 2:30 PM
#31

Igår var det återbesök igen. Indy blev sövd och säckarna spolades. Den som sprack hade lite och klart sekret. Den andra hade mycket och trögt, mörkt, illaluktande sekret som togs bort. Säckarna är nu rena och tomma.

Med tanke på hur mycket sekret där var och hur mycket problem det varit så kommer jag nog att hålla mer koll på honom genom åren. Att bara vara 3 år och ha dessa problem är lite för mycket tycker jag.

Kommer stoppen tillbaka kommer vetten att operera bort analsäckarna.

Indy fortsätter att äta slut på antibiotikan.

Han var mycket groggy när han kom hem igår. Tuggade fradga ända in på kvällen. Även blinkhinnorna var framme tills vi lade oss igår kväll. Han har varit upp några gånger i natt när det tiggts godis men idag har han inte varit uppe alls. Förutom när jag satt i telefon…då passade Julian på att klättra upp högst upp i klösträdet och slåss med han. Bäst att passa på medans matte är upptagen…tycker Julian.

Idag har vi en mys och pysdag. Jag sov två halvtimmar mellan 630 o 8 natten mot igår och behöver vila idag. Var ganska slut igår men har fått sova bra i natt.

Nu håller jag tummarna för att det hela är över och att Indy blir pigg igen.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

catfoot
9/17/08, 2:45 PM
#32

Catfoot med luviga sänder ett gäng nospussar till Indy…

Å tack för ett överraskande telefonsamtalFörvånad..Jättekul, att prata med digGlad..Kram Catfoot

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Fagddu
9/17/08, 3:15 PM
#33

Hoppas verkligen att den här sköljningen gjorde susen. Det är inte roligt när ens fina kissar mår dåligt. Passa på att gå och lägg dig och ta kissen med dig. :)

Simson
10/2/08, 1:46 PM
#34

I går kväll hade samma analsäck brustit IGEN!Gråter Akuttid hos vetten i morse. Antibiotika i tio dagar och krage. Båda analsäckarna opereras bort på torsdag nästa vecka.

Vi hade nästan återhämtat oss från förra gången men nu är jag slut som artist. Värre blir det väl nästa torsdag. Gråter

Tur man har något att se fram emot. Det vore ju för hemskt om det blev långtråkigt och massa pengar liggande? ObestämdSkrikandes

Prutt prutt prutt som Metulda och Megasen sa.
(om någon är så gammal så att ni kommer ihåg den tecknade serienFlört)

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Annons:
catfoot
10/2/08, 1:53 PM
#35

Men lilla Indy å stackars matte Simson..Ojoj, här gnäller jag för en hängig Virus, å så får lilla Indy än en gång tillbaka sina problem..Nu hoppas vi här att kissen ska få bli fri sina problem efter operation, som vi håller tummar å tassar inför..

Ja, det är ingen risk att man får gammalpengar när man har sjuka kisser i familjen, jag har alltid sagt att Virus är värd sin guld i vikt..Å ska nog låsas in i bankvalv eller dyl.  Han är verkilgen en dyr kisse,,..

Kramisar i massor från fam. Catfoot

 Nog minns jag Prutt prutt alltidGlad

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Simson
10/2/08, 7:01 PM
#36

Tack snälla CatFoot! Alla blir vi oroliga över sina egna bebisar. Speciellt om man som du inte vet varför de är dåliga. Jag ser tydligt att säcken spruckit. Det var inte svårt att förstå. Flört

Atos, gammelgubben, har varit så SUR och skrikigt hela natten efter mat! SÅ jobbig! Skrikandes 

Jag har gått upp några gånger och suttit med en matskål åt han. På morgonkvisten satt jag med både blötmat och torrfoder och han slevade i sig som han inte sett mat förut. Tror jag fick en halvtimmes sammanhängande sömn i natt. Min kropp orkar inte det. Gråter

I kväll blir det tonfisk så de håller snattran. Oj så jag säger. Förvånad

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

catfoot
10/2/08, 7:22 PM
#37

Jag förstår dina tankar..Himla jobbigt med nattkatter..Hoppas innerligt att du får sova inatt, ska jag kanske komma å jobba natt med dina kisserFlört..Jag kan sitta där å mata å kela hela natten..Kramisar till matte Simson å kisserna…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Simson
10/9/08, 1:20 PM
#38

Nu sitter vi här och väntar. Jag har så svårt med att vänta. På vad det än gäller.

Atos (som heter något helt annat än trevligt) har hållit oss vakna hela natten med sitt ylande efter mat. =( Trots dammsugare, madrass och bur framför ytterdörren har han försökt ta sig fram till dörren och skrika. Jag är så slut och sur.

Nu håller vi tummar och tassar för att operationen går bra. Det var oroligt att lämna han i morse. Skönt med skjuts dock. Får skjuts till hämtningen också. Härliga människor som hjälper mig.

Syster hämtade nya buren/bagen/trunken/ryggan från "posten" igår. Det vart urbra att bära Indy i rygga!! Rekomenderbart!

Träffade två lakritstroll på fyra månader från Enånger som skulle vaccineras. De hette Östen och Med resten!! =D Ett härligt gäng från Enånger heter just Östen med resten. Urkul och urvackra killar…ja katterna också!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

essut50
10/9/08, 1:32 PM
#39

#38 Vi håller tummarna och tassarna att det går bra idag.

Förstår att du är orolig..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

catfoot
10/9/08, 2:48 PM
#40

Ja, det var ju idag som Indy skulle opereras..Hoppas allt går bra för lilla kissen, vi håller alla tummar å tassar som finns här…

hihihi, jaha ett "Östen med resten",  kisser…Undrar om dom kan jama lika bra som sin namne sjunger å spelar..Kramisar Catfoot

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Simson
10/9/08, 5:37 PM
#41

#40 Tydligen hade de en släkting som hade en kisse som hette Bengan Jansson! Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Annons:
catfoot
10/9/08, 6:08 PM
#42

Snacka om musikaliska kissevänner…

Hur går det, med Indyvännen???

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Hawknestgrove
10/9/08, 11:05 PM
#43

Ja vi undrar så!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Simson
10/9/08, 11:16 PM
#44

Jag håller på att slå av burken. Har först nu vågat mig ifrån mannen. Det var mycket värre än jag trodde. Han låg och skakade när jag hämtade han så jag slet av mig tröjan och lade över han. Väl ute hemma så får han panik och rusar iväg. Jag slänger mig som en sämre rugbyspelare efter han och tar upp han i famnen. Andas in i ansiktet på han för att han skall känna lukten av mig och han slappnar av och somnar. Så står jag en halvtimme. Sätter mig i fåtöljen och vi somnar tillsammans. Där kissar han på mig. Sedan har vi legat i sängen och tittat på tv. Han har sovit hela tiden. Nu vågade jag gå ifrån han så pass att jag fick borsta tänderna och ge dem ny mat. God Natt vänner! Nu skall min stackars kropp och jag slå av…syns i morgon om allt går bra i natt…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

essut50
10/10/08, 12:40 AM
#45

Åh stackars Indy, hoppas han mår bättre imorgon.Gråter

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

mymlanbus
10/10/08, 11:11 AM
#46

Håller tummarna och hoppas att gubben mår bättre idag

Kraaam

Simson
10/10/08, 1:37 PM
#47

Han satt med mig fram till 24 och sov i knät och kissade ner mig totalt. När jag måste på dass bestämde sig han också för det. Jösses vad han kissade mycket. När jag skulle tvätta han efter så somnade han i knät igen. Bra för mig då jag i lugn och ro kunde klippa ner mer av den lortiga pälsen. Gråter

Han har sovit på en fleecefilt i sängen inatt och den har han också kissat ner. Vid halvsex var vi uppe och åt och allmänt umgicks så han fick vara utan kragen en stund. Halvåtta tog jag en värktablett och gick och lade mig igen. Indy kröp ner under täcket med mig med krage och allt och där sov vi som två "små" grisar tills halvelva. SKÖNT! Cool

Just nu är han utan krage. Dock sitter han ute på balkongen. Med ett stort träd utanför med massor med fåglar i har han hypnotiserats och glömt bort sina problem. Kyss Jag sitter inne i rummet vid dator med perfekt utsikt över han så det är lugnt och skönt just nu. Han älskar sin smärtstillande medicin så det har han fått nu. Glad

Borde göra livet lite lättare med flygande matbitar framför munnen och frisk luft?! Tungan ute

Tack alla för att ni bryr er! Kyss

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Puma77
10/10/08, 1:50 PM
#48

Lille söte Indy, hoppas du blir bra snart. Nospuss.

 

//Pia

Annons:
Jenna-Gun
10/10/08, 2:08 PM
#49

Nospuss till vackra Indy

Jenna

catfoot
10/10/08, 2:29 PM
#50

Puss, puss Indy lilla…Snart kommer Catfoot å hälsar på, då blir det pussar på riktigtKyssFlört…Krya på dig lilla vän, å ta väl hand om matte oxå..Kramisar Catfoot

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

essut50
10/11/08, 4:54 PM
#51

Skönt att operationen gick bra. Nospussa Indy från oss i Kungsör.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Jenna-Gun
11/13/08, 10:21 PM
#52

Hur är det med Indy numera.

Hoppas han har blivit frisk.

Jenna

Simson
11/13/08, 10:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#53

Jo det är bra med Indy numera. Börjar växa ut päls mer och mer så nu är det inte stubb längre. Flört Inga problem ännu. Dvs inga nya problem eller följdproblem. Har faktiskt inte frågat om det kan bli några följdproblem ens. Han får extra godis fortfarande.Cool

Han protesterar bara på att matte är dålig. Hoppar upp på byrån och ställer sig och bankar på glaset. Slamrar dödsskönt mot väggen! bank bank bank! Bättre det än när han slet i brevinkastet! Tungan ute

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Simson
11/13/08, 10:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#54

Tack för att du bryr dig, Jenna!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Fagddu
11/14/08, 10:58 AM
#55

En sån liten sötnos. :)

Annons:
Simson
11/22/08, 4:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#56

Har äntligen laddat ner foton från kameran. Har helt glömt bort dem.

Detta är Indy på kvällen efter stora operationen. Med bandagerad svans.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Fagddu
11/22/08, 10:39 PM
#57

Stackars lille Indy, han ser helt lidande ut. Skönt att han mår bättre nuförtiden :D

Simson
11/23/08, 12:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#58

Ja han har haft en jobbig tid. Min lille hjälte.

Dagen efter så satt han och lillebror Julian ute på balkongen och jagade fåglar medans jag ringde och frågade om jag kunde ta bort bandageringen på svansen som störde han så mycket.

- Flygande munsbitar på ingång från vänster, Indy, säger Julian. Glad

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Simson
11/23/08, 12:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#59

- Där uppe sitter matbitarna, Indy, säger Julian. Glad

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Alexej
12/30/08, 12:40 PM
#60

Putt

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jenna-Gun
12/30/08, 12:53 PM
#61

Klart man bryr sej om kissarna när de är sjuka.

Hoppas ni får ett fint nytt år ,utan sjukdomar.

Kram Jenna

Simson
12/31/08, 11:24 PM
#62

Tack snälla ni! Det behövs! Vi har haft en tuff höst. Kyss

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Annons:
Kusten
12/31/08, 11:48 PM
#63

Många kramar till er och er fina kämpande Indy. Så fin även Julian är! Önskar er verkligen ett härligt friskt och lugnt år med mycket glädje. Glad

Hawknestgrove
1/28/09, 3:00 PM
#64

Exakt en sån är det! Nu fick jag hem den och jag tycker den verkar väldigt rejäl!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Simson
1/28/09, 8:42 PM
#65

Ja visst är den. Dubbla "slangar".

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Sidentass
1/29/09, 12:01 AM
#66

Nu hoppas jag att ni får ett lugnt år och får slippa en massa sjukdomselände…så fina missarna är, båda två!! Man skulle ha en hel skattkista som buffert ifall att man måste åka iväg till veterinärer…kattägare blir ofta ett fattigt folk på stålar, men rikt på kärlek istället, det har man fått erfara!

Jenna-Gun
1/29/09, 5:11 PM
#67

Man kan ju hoppas Sidentass.

Både du och jag och fler har haft trattkatter redan i år.

Jenna

Hawknestgrove
1/29/09, 6:12 PM
#68

Ja puttar upp här med. Ni som vill ha, den komer kosta hundringen totalt kanske fem tio kr till, PM:A mig! Hittills har jag bara två som bokat. Före måndag.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Simson
3/14/12, 1:06 PM
#69

Putt för Ulla…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Annons:
Madameh
4/6/17, 3:36 AM
#70

Hur har det gått med allt? Indy och Simson

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: