Annons:
Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 3795 ggr
Smile78
2009-09-12 17:25

Härryda-2 katter försvunna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag saknar mina katter:

 Romeo, ca 10 år,han katt, mörkbrun (syns mest i solen) ser svart ut, blått halsband. id märkt, kastrerad och försäkrad. (bifogade bild är Romeo)

Försvann 11 April. 

Bosse Bus (fd Bödvar fr KKS). ca 6 år, han katt, stor svart vit katt, id märkt, kastrerad & försäkrad. Försvann 30 Augusti. (min personliga bild är Bosse)

Båda är sociala, keliga och absolut inte skygga.

ALLA tips är välkomna och HITTELÖN är självklar !

Tack på förhand Anna

Båda försvann från Stora Bugärde Härryda (bortanför Landvetter,Göteborg)

Annons:
Smile78
2009-09-12 17:35
#1

ps.  Jag har satt upp lappar med bilder i området , djurklinik,affär osv.

Satt in annons på blocket och GP, skall sätta in på  fler stället.

Synd att det inte bara finns 1 ställe där alla borttappade/upphittade djur är samlade, nu får man försöka ha kolla på massa ställen och har man otur kanske man missar just den sidan som någon som hittat kissarna skrivit på..

Ringt Polisen och anmält dem försvunna.

Gofie
2016-07-28 11:28
#2

Har dina katter kommit till rätta? Jag har en svart hann katt som har funnit sig till rätta på min tomt i snart 2 veckor. Han är jättehungrig och vilsen. Vill gärna gosa men vågar inte? Kan detta vara din katt?

Katthemsmatten
2016-08-15 17:09
#3

#1 Har du annonserat på vilse.nu? Det är en rikstäckande sajt som startade i maj och som gjort att många försvunna katter har hittats. Man kan söka på många olika parametrar. Tycker du ska testa. Såg nu att det var en riktigt gammal tråd, men för alla er som ännu inte känner till det www.vilse.nu är den sajt ni "bör" använda när katten försvinner.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Upp till toppen
Annons: