Annons:
Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 3848 ggr
Hennum
7/8/10, 3:54 PM

intresse för möte

Tänkte att jag kunde göra en liten undersökning här på hittekatter, om intresset för ett kattmöte där vi diskuterar samarbetet med polisen och kommunerna.

Har hittils inte fått svar från dem jag mailat uppropet till, och det är många vars mail jag inte har.

Är du intresserad får du gärna PMa din mail till mig, så skickar jag dokumentet till dig.

mvh

Johanna

hennum88@hotmail.com

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Annons:
Hawknestgrove
7/8/10, 5:37 PM
#1

jag är intresserad!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

catfoot
7/8/10, 10:44 PM
#2

Bor på tok för långt därifrån…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Debattia
7/9/10, 12:19 AM
#3

Jättebra !!!Verkar intressant.

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Delfinen
7/9/10, 12:39 AM
#4

Bor för långt från skåne Gråter

Lena
7/9/10, 12:41 AM
#5

Tycker att det är ett mycket bra förslag! Tyvärr bor jag en bra bit från Skåne (Dalsland) vilket gör att det kan vara svårt att komma även om jag gärna skulle vilja.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
7/9/10, 1:05 AM
#6

Lena, du skulle kunna lifta med mig i så fall

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Hennum
7/12/10, 2:09 AM
#7

främst hade jag tänkt mötet för skånebor, för att fokusera på just situationen i skåne och polisen i skåne, för att det hela ska bli så praktiskt som möjligt - alltså på mötet komma fram till en specifik plan över hur vi ska agera just här. Men andra är självklart välkomna oxå.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Hennum
7/15/10, 12:30 AM
#8

puttar för denna tråden

Ni sju som röstat "vill närvara vid ett sådant här möte" Kan ni tänka er att maila mig?

hennum88@hotmail.com

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Hennum
10/28/10, 6:02 PM
#9

se där, 8 som är intresserade! Jag har inte gjort något mer med detta då intresset varit väldigt svalt och jag inte hört av några av de organisationer jag kontaktat, utöver dem jag har personlig kontakt med. Vet att jag även haft bristande reklam för detta.

Vilka liknande projekt pågår i skåne, någon som vet det? projekt som handlar om annat än att rädda specifika katter?

Dock är ditt svar, Gunilla, väldigt uppfriskande. det glömde jag säga. Likaså ditt Debattia. ^^

Om man är typ folk från åtminstone 4 olika områden i skåne, så borde man väl vara tillräckligt många för att sätta igång ett litet möte?

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

gustafsson38
10/28/10, 6:06 PM
#10

hadde ja bott i skåne bara.men ja bor i halland

Hawknestgrove
10/28/10, 11:47 PM
#11

och jg är fortfarande alert, tro inget annat…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Hennum
10/31/10, 5:07 PM
#12

Finns nu som facebookevent: möte om skånes hemlösa katter

Jag tänkte mig 17/11 kl 17.30 hemma hos mig i Lund.

KOMSI KOMSI!

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Hennum
11/9/10, 3:02 AM
#13

*Puttar*

Och alla som är med på facebook och som är sugna på att vara med får gärna markera er som "attending" på fejjan, ser bättre ut om det finns fler gäster. ^^

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Annons:
Lena
11/20/10, 2:30 PM
#14

Hur gick det med mötet den 17/11? Hoppas du fick ihop ett gäng!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Mgnusson
1/19/12, 5:25 PM
#15

Puttar upp tråden!

Kastreringsrabatter 2012

Kattkastreringskampanj!

Under tiden 16 jan. till 31 mars 2012 subventionerar Djurskyddet Kronoberg kastrering av katter.

Subventionen är 100:- för hankatt och 200:- för honkatt och riktar sig enbart till privatpersoner.

Det subventionerade beloppet minskas direkt på fakturan från veterinären.

Följande veterinärer deltar i kampanjen:

Ljungby Smådjursklinik

Ringvägen 9

341 32 Ljungby

Tel: 0372-83900 Tid: Mån-Fre 0800-1600, Tis+Tors 0800-1800

och

Djurhälsan i Hamneda AB

Sunnevivägen 6

340 13 Hamneda

Tel: 0372-50025 Tid: Tis-Tors 0900-1800 Fre.0900-1500

Ett extra bidrag på 100:- utbetalas till kattägare som är medlem i Djurskyddet Kronoberg år 2012. Denna utbetalning sker under sommaren efter medlemskontroll.

För att vara registrerad som medlem måste medlemsavgiften vara inbetald till bankgironummer 5381-1949 före den 31 mars 2012, Avgiften är 200 kr för enskild medlem och 300 kr för familj.

Som medlem får man fyra nummer per år av medlemstidningen Djurskyddet. Man får också i nyhetsbrev delgivning om föreningens aktiviteter som bland annat består av medlemsresor och föredrag. Som medlem bidrar man även till ett förbättrat djurskydd.

Upp till toppen
Annons: