Annons:
Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1931 ggr
Hennum
2010-11-29 03:54

Nästa Skånemöte

Hej!

På mötet för skånes hittekattsaktiva bestämde vi oss för att ha ett möte till och då hemma hos någon som har mer plats än vad jag har i mitt lilla studentrum.

Någon här som var sugen på att dyka upp men inte kunde? Eller inte var sugen då men mer sugen nu?

När tycker ni att det hade passat med ett möte? Om en månad? Om två månader? Om en vecka?

Det finns en facebookgrupp där de flesta från mötet senast och några till har gått med. Kattens Talan heter den, sök på det så hittar ni.

Jag har börjat jobba på en hemsida för en organisation som jag hoppas kunna starta tillsammans med er, med just namnet Kattens Talan. Tanken är att den här organisationen ska föra kattens talan i olika politiska sammanhang osv.

Där kommer det finnas goda möjligheter att starta en blogg. Det kommer finnas plats för hur många bloggar som helst! Så om någon som inte har en blogg redan och är sugen på att skaffa en kan ju gärna starta den på www.kattenstalan.se. Vi håller på med flödesscheman o sånt just nu (fattar inte ett dugg av det) så det tar ett tag innan det händer så mycket där.

så; Möte? När? Blogg? Skrattande

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Annons:
Hennum
2010-12-02 03:08
#1

Putteliputtar

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Lillan7704
2010-12-02 19:11
#2

Ja vi vill gärna vara med, men varken jag eller Xray har möjlighet att komma eller ha någon träff på vardagar tyvärr…

Pälsbollarna i Höganäs

Hennum
2010-12-05 22:40
#3

Okej, det finns säkert fler som er. Vi kanske kan ta det under en helg nästa gång? En söndag exempelvis?

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Upp till toppen
Annons: